گیل خبر/ گروه کارخانجات هپی لند با انتشار بیانیه ای، با دعوت از عموم مردم برای حضور در انتخابات نوشت:

"بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات و پویایی چرخ اقتصاد و تولید داخلی

هموطنان بزرگوار، صبور و استوار ایران اسلامی؛

اینک همه ما در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته‌ایم. ایران عزیز از آغاز تا به امروز، زنده بودن و پویایی خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و خودباوری یافته است و بدون استثناء هر موفقیتی که رقم زده می‌شود، هر عزتی که حاصل می‌گردد و هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی، اقتصادی, اجتماعی و ... به ثمر می‌نشیند، محصول این اعتقاد ارزشمند است.

هموطنان غیرتمند و آگاه ایران عزیز؛
گروه کارخانجات هپی لند با بیش از ۴۰ سال فعالیت در عرصه تولید, می داند که آتش یأس پراکنی دشمنان و انواع و اقسام تحریم ها از تحریم اقتصادی و نظامی و دارویی گرفته تا تحریم انتخابات, بر دل و جان طیف گسترده ای از فرزندان جوان، خوش فکر و کوشای شما که برای پیشرفت دانش بنیان میهن‌شان هم قسم شده اند دیگر اثر نمی‌گذارد. کشورمان برای محکم تر نمودن پایه های خود و بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردمانش و مواجهه با تاریک نمایی و بدبینی القا شده؛ به امید و تلاش همگانی نیاز دارد نه یاس و ناامیدی و کنارگیری از مشارکت در تصمیمات مهم کشوری نظیر این انتخابات مهم.

مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو فارغ از سلایق، جناح ها، طرفداری ها و رقابت‌های انتخاباتی، به خودی خود دستاورد عظیمی به همراه دارد و آن عبارت است از تقویت و حمایت تولید داخلی و جهش آن که کاهش میزان بیکاری, افزایش نرخ تولید, تزریق امید و خودباوری به جامعه و ... را به دنبال خواهد داشت.

گروه کارخانجات هپی لند به عنوان مجموعه تولیدی که تصمیمات سیاسی و اقتصادی مستقمیا در میزان فعالیتش تاثیرگزار است, با تاکید دوباره بر اهمیت انتخابات، از اقشار مختلف مردم ارجمند ایران دعوت می‌کند تا بار دیگر با عزم و اراده خود در روز ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده شان را به نمایش گذارند.

اعضای این نهاد تولیدی با امید و اطمینان به نصرت الهی همگام با آحاد ملت با افتخار در جشن شکوه جمهوریت ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code