گزارش تصویری همایش حامیان همتی در پیاده راه فرهنگی رشت با سخنرانی محمود صادقی

گیل خبر/ همایش حامیان عبدالناصر همتی در پیاده راه فرهنگی رشت با سخنرانی محمود صادقی نماینده سابق مجلس برگزار شد.

 به گزارش ایرنا؛ محمود صادقی چهارشنبه شب در جمع طرفداران عبدالناصر همتی در رشت اظهار داشت: این بی انصافی است که تمام مشکلات موجود را به دولت روحانی ارتباط دهیم و از سوی دیگر، از بین بردن خطر مداخله نظامی، پیروزی بزرگی بود که در این دولت حاصل شد.

وی افزود: گرچه تحریم ها بازگشتند که این تحریم ها باعث تورم و کاهش ارزش پول ملی شد و هیچ کس نیز، مشکلات موجود اقتصادی را انکار نمی کند اما نباید تمامی این مشکلات را به یک دولت ربط دهیم که این کمال بی انصافی است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس ادامه داد: البته هم اینک نیز انتظار معجزه نداریم و باید با چشمان باز به جامعه نگاه کنیم و در انتخاب نامزد انتخاباتی نیز نتوانستیم گزینه های حداکثری داشته باشیم اما با این تفکر که کدام کاندیدا می تواند مفیدتر باشد باید در به انتخاب بزنیم و آقای همتی نگاه علنی تخصصی دارد و با حضور وی به عنوان رئیس جمهور، نیاز به اصلاحات ساختاری در اقتصاد داریم.

صادقی اضافه کرد: البته نباید اجازه دهیم که اقشار ضعیف جامعه زیر چرخ های توسعه له شوند و در توزیع منابع باید عدالت رعایت شود زیرا یکی از مسایلی که مردم را به شدت رنج می دهد، نابرابری و تبعیض است.

وی بیان کرد: البته ما نظام اقتصادی را اصلاح کردیم اما به انحراف رفتیم چون فقط ۱۶ درصد از اقتصاد کشور در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت که این امر نیز باید اصلاح شود و حضور بخش خصوصی در نظام اقتصادی پررنگ تر شود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس در ادامه به انتخابات نیز اشاره و خاظرنشان کرد: هم اینک جناح مقابل یک نامزد آوردند و تمام امکانات را در اختیار او موردنظر قرار داده اند و سایر کاندیداهای آن جناح نیز انصراف داده و انصراف می دهند چون دیدند که همتی مورد توجه مردم قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: اینها هم اینک احساس هراس دارند و از قدرت مردم می ترسند و این امر نشان می دهد که مردم انتخاب درستی دارند چون با انتخاب درست، امید مردم زنده می شود و بسیاری از نقشه ها به هم می ریزد چون یک جریان سیاسی می خواهد کشور فقط توسط افراد آن جناح اداره شود و تمامیت خواه هستند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ما نیازمند تعامل فعال با جهان هستیم و دنبال روابط عزت مندانه با دنیا هستیم چون اگر در انزوا قرار بگیریم ، مجبوریم جنس های درجه چندم را وارد و تولید داخلی را نابود کنیم .

صادقی بیان کرد: مردم باید احساس کنند که در مقطع حساسی قرار داریم و باید به پای صندوق های رای بیایند و در انتخابات شرکت کنند وگرنه همانند انتخابات مجلس می شود که با عدم مشارکت مردم، افزادی به مجلس راه یافتند که کارهای آنها باعث شده تا مذاکرات به نتیجه نرسد.

وی تصریح کرد: کاندیداهایی که چوب لای چرخ برجام می گذاشتند هم اینک در مناظرات و صحبت های خود از مذاکره صحبت می کنند و طرفدرا برجام و طرفدار حضور زنان در جامعه شده اند اما مردم ما نباید فریب آنان را بخورند.

عکس: مطهره احمدی

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code