فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به حضور ۱۰ هزار نفر مأموران نیروی انتظامی در پای صندوق‌های رأی گفت: بر اساس آمار ۱۳ هزار و ۵۰۰ نیرو به‌منظور تأمین امنیت نیروی انتظامی پیش‌بینی‌شده که از این تعداد ۱۰ هزار نیرو پای صندوق رأی حضورداشته و سه هزار و ۵۰۰ نیرو هم به مأموریت ذاتی خود می‌پردازند.

گیل خبر/ به نقل از فارس، سردار عزیز الله ملکی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی گیلان بابیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت است، اظهار کرد: در انتخابات پیش رو باید تمامی مردم هر فردی را پای صندوق رأی بیاورند زیرا این انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت است زیرا استکبار در تلاش برای کاهش حضور مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته تمامی اقدامات در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اندیشیده شده و هیچ دغدغه‌ای در این خصوص وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان امنیت برگزاری انتخابات را بر عهده این نیرو دانست و افزود: همواره عده‌ای در تلاش‌اند تا اقداماتی مثل خرید رأی سلامت انتخابات به مخاطره بیندازند که در این راستا ۲۴ جلسه درون و بیرون سازمانی برگزارشده و نیروی انتظامی امنیت انتخابات را به همراه سپاه و بسیج را به بهترین نحو تأمین می‌کند.

ملکی با تأکید بر لزوم توجه به تأمین صندوق‌های سیار و شعب اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: درمجموع سه هزار و ۳۹۴ شعب اخذ رأی در گیلان وجود دارد که دو هزار و ۸۱۴ صندوق ثابت و مابقی صندوق بسیار هستند که باید امنیت این صندوق‌های حفاظت از رأی مردم به بهترین نحو انجام شود.

وی با اشاره به حضور ۱۰ هزار نفر مأموران نیروی انتظامی در پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: بر اساس آمار ۱۳ هزار و ۵۰۰ نیرو به‌منظور تأمین امنیت نیروی انتظامی پیش‌بینی‌شده که از این تعداد ۱۰ هزار نیرو پای صندوق رأی حضورداشته و سه هزار و ۵۰۰ نیرو هم به مأموریت ذاتی خود می‌پردازند.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان از برگزاری ۲۴ جلسه در نیروی انتظامی به‌منظور هر چه‌بهتر شدن انتخابات خبر داد و افزود: از ماه‌های قبل اقدامات خوبی در شورای تأمین استان تشکیل‌شده و تمامی تمهیدات اتخاذشده است.

ملکی بابیان اینکه برگزاری هرگونه تجمع در اماکن عمومی باید مجوز شورای تأمین را داشته باشد، گفت: نیروی انتظامی هرگونه تخلف انتخاباتی را به استانداری اعلام کرده و با هرگونه تجمعی که مجوز شورای تأمین را نداشته باشد از برگزاری آن تجمع جلوگیری می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ممنوعیت تردد شبانه کماکان در ایام انتخابات پابرجا است، بیان کرد: طبق دستورالعمل ستاد استانی مبارزه و مدیریت با ویروس  کرونا ممنوعیت تردد شبانه خودروها در ایام انتخابات هم پابرجا است، ولی برای خودروهای با پلاک بومی تا شهریورماه هیچ‌گونه تخلفی از ساعت سه صبح تا ۱۰ شب ثبت نمی‌شود.

فرمانده انتظامی نیروی انتظامی گیلان همچنین از برگزاری مراسم تشییع شهید یوسف زنجانی پور قنبری در گیلان خبر داد و افزود: مراسم تشییع پیکر شهید یوسف زنجانی پور قنبری در ساعت ۸:۳۰ فردا صبح از ستاد فرماندهی برگزار می‌شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code