علی رضا سحرخیز رئیس ستاد عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری طی پیامی به مردم گیلان خواستار مشارکت گسترده آن ها در عرصه انتخابات شد. 

گیل خبر/ در پیام وی آمده است: 

بسمه تعالی
مردم عزیز گیلان
درود بر شما که در همیشه تاریخ سربلند و سرفراز بوده اید و هیچگاه در برابر انحصار و تمامیت خواهی سر تعظیم فرود نیاوردید.
امروز و در این روزهای سخت تحریم و فشار داخلی و خارجی که نان به قیمت جان رسیده است می خواهم صادقانه با شما سخن بگویم:
ما نیز چون شما خسته ایم.خسته تر از همیشه.اما بذر امید آفت زده امروز هر چند برای ما بی حاصل است اما برای فرزندانمان باید آن را به هر قیمتی حفظ کنیم.
جمهوری که حاصل سالها تلاش پیشینیانمان و خونهای پدران و مادرانمان بوده امروز از سوی معدودی که خود را مالک جان و مال و اندیشه مان میدانند در حال تهدید است.
حضور حقیر و همه سروران در ستاد انتخاباتی آقای دکتر عبدالناصر همتی و فعالیت در عرصه انتخابات سرد ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ، نشات گرفته از ندای وجدان و دغدغه فردی و ضرورت کنش در اینروزهای سرنوشت ساز ایران عزیز رقم خورده و برغم تمامی نقدها، توصیه ها و شاید هتاکی ها امیدی جز به رضای خالق یکتا نداشته و نداریم.
سروران ارجمند؛ حالا ما بیش از هر زمان دیگر مُقید به انجام وظیفه ملی و میهنی خویش و دفاع تمام قامت از کیانِ جمهوریت نظام و نهال محمل آماج مردم سالاری ایرانی هستیم و در این راه جز عنایت حضرت حق و حضور مردم آگاه و مظلوم ایران امید و آمالی نداریم.
حقیر در مقام خادم ستاد دکتر همتی در استان گیلان ، بار دیگر از جمیع مردمان شریف دیار گیل و دیلم و از یکان یکان نخبگان سیاسی ،اجتماعی ، فرهنگی و در یک کلام همه اقشار معزز گیلان زمین برای به سرانجام رساندن این امید در جریان، طلب یاری مینمایم
تا در کنار هم، جهانمان، ایرانمان و استان همیشه مظلوممان پرچمدار عزت و سربلندی در سپهر سیاسی این مرز و بوم قلمداد شود.
من اگر بنشینم، تو اگر بنشینی، چه کسی برخیزد.
چه کسی با دشمن بستیزد ؟
چه کسی
پنجه در پنجه هر دشمن دون
- آویزد
تو مپندار که خاموشی من،

هست برهان فراموشی من .

من اگر برخیزم

تو اگر برخیزی
همه بر می خیزند

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code