محمدرضا شوقی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۲۳:۲۰ چاپ

گیل خبر/محمدرضا شوقی

مقام معظم رهبری:

انتخابات را مغتنم بشمارید و قدر بدانید و در آن شرکت کنید؛ حادثه‌ی بسیار مهمّی است.۱۳۸۰/۰۲/۲۸

در طول حیات ۴۳ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی هر گاه که مشکلاتی برای کشور رخ داده است مردم با رغبت بیشتری در پای صندوق های رای حاضر شده تا جواب دندان شکنی به  کینه های دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب بدهند.

اکنون نیز که کشور به دلیل تحریم های ظالمانه با مشکلاتی اقتصادی دست و پنجه نرم می کند مردم انقلابی ایران اسلامی آماده اند تا بار دیگر وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی در پای صندوقهای رای نشان دهند

جوانان رأی اولی مشتاقانه و متعهدانه در انتخابات شرکت می‌کنند....

ماده ۲۷ قانون انتخابات جمهوری اسلامی ایران شرایط شرکت در انتخابات را برای رأی‌ اولی‌ها تبیین می‌کند که در آن باید جوان شرکت‌کننده در انتخابات تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته، ۱۸ سال تمام و عاقل‌ باشد

اشتیاق جوانان رأی اولی، گاهی آن‌چنان پررنگ می‌شود که مسئولان را هم سر ذوق می‌آورد تا حضور متعهدانه آنها را جهت شرکت در انتخابات به رسمیت بشناسند.

مردم عزیز ایران در عرصه های مختلف سیاسی همواره حامی نظام بوده اند و امید داریم بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو،(۱۴۰۰) مانع سوء استفاده وبهره برداری دشمنان شوند.

انتخابات مظهر مردم سالاری است و مردم باید با حضور پرشور در این انتخابات در سرنوشت خود سهیم شوند.

انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده است و برای تداوم آن از موانع متعددی عبور کرده ایم بنابر این برای همیشه پای آرمان های نظام خواهیم ماند.

در حال حاضر مشکلات ناشی از تحریم ها و نیز شیوع کرونا فشارهایی بر زندگی مردم فهیم وارد کرده است اما همه می دانند که نظام فرزند حرکت عظیم امام (ره) و مردم بوده و همه می دانیم که اصناف کارگران و اقشار مختلف جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته و شهدایی را تقدیم انقلاب کردند.

بنابر این در روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ همه باهم یک صدا بر سر صندوق انتخابات حاضر خواهیم شد و با مشارکت بالا در انتخابات کشوری آباد تر خواهیم ساخت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code