همنا

گیل خبر/ سرویس شهری: در آستانه انتخابات 28 خرداد 1400 آخرین شنیده های انتخاباتی را از پایگاه اطلاع رسانی گیل خبر دنیال کنید

اعضای شورا به دنبال بهارستان از همین حالا!

شنیده ها حاکی از آن است حداقل سه عضو فعلی شورا که در انتخابات شورای ششم ثبت نام کرده اند، عزم خودشان را جزم کرده اند که در انتخابات مجلس آتی شرکت کنند و این انتخابات را به عنوان محلی برای ارتقای خود می بینند. یکی از همین اعضای شورا در تیزر تبلیغاتی خود اشاره کرد که برنامه های در شورای شهر ده ساله است. وی دو دوره در شورا حضور داشته و می تواند دو سال دیگر با استعفا از شورا در انتخابات مجلس حضور پیدا کند. وی در گذشته نیز قصد حضور در انتخابات مجلس را داشت که اعضای شورا با عدم حضورشان در هنگام بررسی استعفای وی مانع از حضور وی در انتخابات مجلس شدند.تاکنون هیچ کدام از اعضای شورا موفق نشدند بعد از پیروزی در شورا راهی بهارستان شوند.


اختلاف بر سر اعلام لیست ائتلاف آذری ها در رشت

شنیده ها حاکی از آن است که جمعی از کاندیداهای آذری زبان قصد دارند ائتلاف های قومی جدیدی را در رشت ایجاد کنند. در دوره پنجم شورا هیچ کدام از کاندیداهای اقلیت های قومی موفق به حضور در شورا نشدند. ولی این دوره با توجه به احتمال مشارکت پائین تر مردم امکان حضور آن ها در شورا بیشتر شده است. البته گفتنی است که پیشنهاد ائتلاف قومی با مخالفت بعضی کاندیداها مواجه شده که معتقدند نباید حساسیت های این چنینی را در جامعه زنده کنند.در این میان لیست ائتلاف رشتی ها با عنوان تازه و کاندیداهای جدید در انتخابات منتشر شده است.

لیست غیررسمی نماینده انزلی در انتخابات

در بندر انزلی لیستی تحت عنوان « گام دوم تغییر برای تحول» شکل گرفته است که گفته می شود لیست غیررسمی حامیان نماینده فعلی انزلی در مجلس است. کاندیداهای این لیست همگی از اعضای کارگروه احمد دنیامالی محسوب می شوند و در انتخابات گذشته به وی کمک کردند. هرچند دنیامالی قبلا گفته بود که لیست انتخاباتی خاصی ندارد.

حامیان رئیسی در انزلی بدون اجازه لیست دادند

همچنین از انزلی خبر می رسد کاندیداهای لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی پوستر تبلیغاتی خود را با نام حامیان آیت الله رئیسی در انزلی منتشر کرده اند که مورد مخالفت بعضی اعضای ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری قرار گرفته است. رئیس ستاد رئیسی در استان گیلان اعلام کرده است قرار نیست لیستی به نام حامیان رئیسی در گیلان منتشر شود و همه کاندیداها می توانند حمایت خود را از وی اعلام کنند.


اختلاف بر سر نامزد نهائی اصولگرایان در آستانه اشرفیه

از آستانه خبر می رسد اختلافات بر سر حمایت از کاندیدای نهائی اصولگرایان در انتخابات میان دوره ای مجلس همچنان ادامه دارد. در حالی که از ابراهیم نجفی به عنوان کاندیدای نهائی شورای ائتلاف نام برده می شود، اعلام این خبر  ساعاتی از خروجی کانال اطلاع رسانی این ائتلاف حذف گردید  از ابراهیم نجفی، فرهاد شوقی و مرتضی رمضانی دستک به عنوان کاندیداهای دیگر  اصولگرایان در آستانه اشرفیه نام برده می شود.

امکان بازگشت بعضی کاندیداهای ردصلاحیت شده به انتخابات

شنیده ها حاکی از آن است هنوز بعضی کاندیداهای ردصلاحیت شده امکان بازگشت به انتخابات را از طریق مبادی مختلف دنبال می کنند. یکی از اعضای شورا و یکی از شهرداران اسبق از جمله کسانی هستند که احتمال حضور دوباره آن ها در انتخابات می رود. بهراد ذاکری یکی از اعضای شورا نیز طی پیام ویدئویی با انتقاد از ردصلاحیت خود اعلام کرد که قصد دارد برای شکست مافیای رشت و حمایت از بعضی کاندیداها حضور فعالی داشته باشد.

اینجا ببینید

تخریب بنرها و پوسترهای انتخاباتی اکثر کاندیداها در مسکن مهر رشت

شنیده می شود باشروع تبلیغات در شهر رشت بنرها و پوسترهای اکثر کاندیداها در مسکن مهر در شب اول تخریب شده که شایعات از دست داشتن عوامل یک کاندیدای انتخابات که روزگاری در مسکن مهر رشت دستی بر آتش داشته خبر می دهد.

مشاهدات از سطح شهر رشت نشان می دهد که بسیاری از ساختمانهای نیمه ساخته یا درحال ساخت با بنر یکی دونفر از اعضای فعلی شورای شهر رشت مزین گشته است و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

حمایت شهردار اسبق رشت از لیست «همنا»

صفحه اینستاگرامی منتسب به محمدعلی ثابت قدم شهردار اسبق رشت که به رشت 1400 تغییر یافته است، لیست جبهه ملی همبستگی نیروهای انقلاب اسلامی ( همنا) را مورد حمایت قرار داده است. این لیست با دبیری محمد ابراهیم علیپور در این انتخابات فعالیت می کند. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code