واکنش سخنگوی سازمان غذاو دارو به ادعاهای دو نامزد انتخابات درباره واکسن کرونا

 کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در توئیت‌هایی به ادعاهای دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره واکسن کرونا واکنش نشان داد.

گیل خبر/ به نقل از ایرنا: جهانپور در توئیتی نوشت: اظهار فضل نمایشی برای ۴ تا رأی که قطعا حاصل نخواهد شد و وعده و وعید پوشالی ناشی از عدم شناخت، دردی را دوا نخواهد کرد.

وی افزود: کرونا و واکسن که هیچ، این بزرگواران اگر می‌توانند همین دو سه هفته ستاد انتخاباتی خودشان را اداره کنند، واردات واکسن تقلبی و آمار کرونا بماند برای بعد!

جهانپور همچنین در توئیت دیگری نوشت: استحضار دارید جایی واکسن کرونا ۱۰ تا و صدتا و هزارتا نمی‌فروشد مگر در بازار سیاه و واکسن فیک و مافیای قاچاق!

او گفت: برای روشن شدن مطلب، منتظر می‌مانیم نامزد مدعی فهرست مدعیان واردات واکسن مورد نظر خود، مستندات اصالت کالای ادعایی و پروفرم‌ها را ارائه کنند.

وی تصریح کرد: دانستن حق مردم است!

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه در دومین برنامه مناظره با انتقاد از وضعیت واکسیناسیون کرونا در کشور، گفت: «ما این امکان را داشتیم که بسیاری از افراد واکسینه شود، اما این کار انجام نشده است»

این در حالی است که زهرا شیخی رئیس ستاد قاضی‌زاده هاشمی قبلا گفته‌بود که «سازمان بهداشت جهانی با واکسیناسیون کرونا می‌خواهد ۱۵درصد جمعیت را کم کند».

همچنین محسن مهرعلیزاده  دیگر نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناظره روز سه شنبه درباره واکسیناسیون کرونا در کشور گفت: قیمت واکسن کرونا کمتر از ۱۰ دلار است که معادل ۲۰۰ هزار تومان می شود. اگر وزارت بهداشت از این مافیابازی ها دست بر می داشت و اجازه می داد که مردم حتی به قیمت آزاد واکسن وارد کنند، قیمت هر واکسن حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان می شد و مردم الان واکسینه شده بودند.

                                         

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code