توصیه ای به ستاد آیت الله رئیسی در گیلان؛
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۵:۵۲ چاپ

گیل خبر/ سرویس سیاسی: طی روزهای گذشته ستادهای مختلفی برای آیت الله رئیسی در استان گیلان تشکیل شده است که هرکدام از آن ها با عناوین مختلف فعالیت می کنند. شانس بالای رئیسی برای انتخابات موجب شده که افراد زیادی تمایل داشته باشند که به نفع این کاندیدا فعالیت کنند. حتی برخی مدیران دولتی هم به صورت مستقیم و غیرمستقیم فعالیت های خود را برای رئیسی آغاز کرده اند و خود را حامی وی می دانند. اسامی این ستادها هم عناوین مختلفی دارد. از ستاد رویش و پویش گرفته تا جهش و حتی خیزش! از ستاد هرخانه یک ستاد گرفته تا ستادهای مردمی! حتی مجمع نمایندگان گیلان هم که در بین آن ها چند نماینده با افکار متفاوت سیاسی هستند حمایت خود را از کاندیداتوری رئیسی اعلام کرده اند.

این ستادهای مختلف ضمن این که یک فرصت برای رئیس فعلی قوه قضائیه است از سوی دیگر تهدیدی نیز برای وی محسوب می شود. از سویی شانس وی برای پیروزی در انتخابات بالاتر می رود و از سوی دیگر افراد زیادی با پیروزی احتمالی وی سهمیه خود را طلب خواهند کرد.

جالب است با گذشت چند روز تبلیغات انتخاباتی هنوز یک پوستر از سوی این ستادها در شهر یافت نمی شود. تصویر رئیسی در هیچ کدام از مغازه های شهر یافت نمی شود و گویی تنها انواع و اقسام حکم های ستادی است که افراد مختلف دریافت می کنند و هر روز نیز تعداد آن ها افزایش پیدا می کند. شاید این تعدد ستادها همان سرنوشت ستادهای روحانی را برای آیت الله رئیسی تکرار کند که با انواع و اقسام پست های ستادی همیشه افراد زیادی به دنبال گرفتن سهم خود از دولت یازدهم و دوازدهم بودند. با این نحوه فعالیت، خطر ریزش و جنگ قدرت را برای ستادهای آیت الله رئیسی نیز محتمل خواهد بود. باید دید که آیا فکری برای ستاد ریزش هم شده است؟

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code