319482

کارگاه آموزشی ثبت شکایات و آشنایی با سامانه ارتباط با مشتریان CRMبه مدت دو روز به میزبانی مدیریت درمان استان گیلان برگزار گردید.

گیل خبر/ در این کارگاه آموزشی کارشناسان فناوری اطلاعات و آموزش اداره کل بازرسی سازمان تامین اجتماعی نحو ثبت و پاسخگویی شکایت در سامانه ارتباط با مشتریان را برای مدیران ، روسای مراکز درمانی ، روسای اداره و رابطین رسیدگی به شکایات مدیریت درمان استان آموزش دادند.

سامانه ارتباط با مشتریان سازمان تامین اجتماعی CRM به منظور تسهیل در ارتباط ارباب رجوع با سازمان ایجاد شده و بیمه شدگان و مراجعین به مراکز درمانی و بیمه ای سازمان می توانند جهت ثبت شکایات و پیشنهادات خود در سامانه از طریق روش های ذیل اقدام نمایند.

پورتال سامانه CRM به آدرس tamin.ir.1420
تماس تلفنی با شماره 1420
ارسال پیامک به سامانه 10001420
و یا درخواست حضوری برای ثبت شکایت و پیشنهاد از طریق رابط رسیدگی به شکایات در مراکز درمانی و بیمه ای سازمان تامین اجتماعی

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code