کارگاه آموزشی ثبت شکایات و آشنایی با سامانه ارتباط با مشتریان CRMبه مدت دو روز به میزبانی مدیریت درمان استان گیلان برگزار گردید.
سامانه ارتباط با مشتریان سازمان تامین اجتماعی CRM به منظور تسهیل در ارتباط ارباب رجوع با سازمان ایجاد شده و بیمه شدگان و مراجعین به مراکز درمانی و بیمه ای سازمان می توانند جهت ثبت شکایات و پیشنهادات خود در سامانه از طریق روش های ذیل اقدام نمایند.
پورتال سامانه CRM به آدرس tamin.ir.1420
تماس تلفنی با شماره 1420
ارسال پیامک به سامانه 10001420
و یا درخواست حضوری برای ثبت شکایت و پیشنهاد از طریق رابط رسیدگی به شکایات در مراکز درمانی و بیمه ای سازمان تامین اجتماعی