رپورتاژ خبری؛
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۲:۵۶ چاپ
photo ٢٠٢١ ٠٦ ٠٢ ١٢ ٣٢ ١٩

گیل خبر/ با آمدن فصل گرما تقاضا برای خرید کرم ضد آفتاب بالا رفته و استفاده از این محصول برای عموم مردم امری عادی و ضروری محسوب می‌شود. هر چند که ضد آفتاب فقط مخصوص روزهای گرم سال نیست بلکه در روزهای زمستانی و سرد نیز باید مورد استفاده قرار گیرد.

وجود اشعه‌های UVA و UVB که در نور خورشید وجود دارد باعث پیری و سوختگی پوست می‌گردد. اگر پوست شما به مدت طولانی‌تری در مقابل این دو اشعه قرار گیرد علاوه بر ایجاد سوختگی و پیری زود رس، منجر به آسیب جدی‌تر به پوست همچون ایجاد ضایعه‌های پوستی و سرطان پوست می‌گردد. به همین دلیل وقتی در مقابل نور آفتاب قرار می‌گیرید بهتر است موارد ایمنی و پیشگیری از آسیب‌های پوستی توسط آفتاب را رعایت نمایید. استفاده از کرم ضد آفتاب خوب و مناسب با نوع پوستتان، استفاده از کلاه لبه دار و عینک آفتابی، پوشیدن لباس‌های نخی گشاد آستین بلند، قرار گرفتن در سایه از جمله مواردی است که باید برای مراقبت از پوست خود رعایت نمایید.

کرم‌های ضد آفتاب محصولاتی هستند که از عناصر مختلف تولید شده و از پوست در مقابل پرتوهای فرابنفش خورشید محافظت می‌کند. این عناصر تشکیل دهنده ضد آفتاب می‌تواند از مواد شیمیایی، فیزیکال، طبیعی و گیاهی ساخته شوند؛ همچنین مطابق با نوع پوست فرموله شده و برای هر نوع پوستی باید کرم ضد آفتاب مختص به آن را استفاده کرد. مثلاً کرم ضد آفتاب مخصوص پوست‌های چرب مناسب افراد با پوست خشک نیست. میزان spf که نشان دهنده قدرت کرم ضد آفتاب در مهار کردن اشعه‌های مضر خورشید است در ضد آفتاب‌های مختلف متفاوت است اما به طور معمول ضد آفتاب با spf ۳۰ به بالا برای اکثر افراد مناسب است.

یکی دیگر از مواردی که در خرید کرم ضد آفتاب خوب باید به آن توجه کرد برند این محصول است. برندهای معتبر معمولاً کرم ضد آفتاب با کیفیت و مناسب پوست را روانه بازار می‌کنند و از لحاظ استانداردهای بهداشتی نیز تمام اصول و موارد را رعایت می‌نمایند. در فرمولاسیون این برندها معمولاً از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. این ضد آفتاب‌های مرغوب و با کیفیت را در فروشگاه‌های معتبری همچون الانزا می‌توانید تهیه کنید. اگر به دنبال یک ضد آفتاب خوب هستید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطالب همراه ما باشید و با برخی از محبوب‌ترین کرم‌های ضد آفتاب آشنا شوید.

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل Normal To Dry SPF50

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل Normal To Dry SPF50 یکی از مناسب‌ترین ضد آفتاب‌ها برای پوست‌های معمولی و خشک به شمار می‌آید. این کرم ضد آفتاب از ایجاد آکنه و لک‌های پوستی و همچنین از بروز آنها جلوگیری می‌کند. این محصول خاصیت رطوبت رسانی طولانی مدت و عمیق نیز دارد. از دیگر ویژگی‌های این ضد آفتاب خوب می‌توان به بی رنگ بودن آن، داشتن spf 50، فرموله شده از مواد اولیه طبیعی و گیاهی همچون عصاره گیاهان شیرین بیان، پاپایا، بربری و ساکسی فراگا، آلوئه ورا و... اشاره کرد.

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل Normal To Dry SPF50 از روند پیری پوست در حد قابل توجهی جلوگیری کرده و باعث طراوت و شادابی پوست شما می‌گردد. بهترین گزینه برای حفاظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB بوده و برای پوست‌های روشن و حساس نیز قابل استفاده است. این ضد آفتاب فرمولاسیون بسیار سبکی دارد به طوری که به راحتی جذب پوست شده و حس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند. این برند مورد تأیید سازمان غذا و داروی کشور بوده و یکی از بهترین برندهای ایرانی است. به دلیل نداشتن هزینه گمرک و واردات، نسبت به محصولات مشابه خارجی از قیمت بسیار ارزان و خوبی برخوردار است و همیشه قابل دسترس می‌باشد. کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل Normal To Dry SPF50 علاوه بر داخل کشور در خارج از ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و برندی شناخته شده در سرتاسر دنیاست.

کرم ضد آفتاب رزا هرب مدل Anti Blemish SPF 30

یکی دیگر از برندهای خوب و معروف روز دنیا رزا هرب می‌باشد. این برند بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. یکی از بهترین محصولات برند رزا هرب کرم ضد آفتاب رزا هرب مدل Anti Blemish SPF 30 است. این کرم برای انواع پوست گزینه‌ای بسیار مناسب است. شما با داشتن هر نوع پوستی به راحتی می‌توانید از فواید و اثرات مطلوب این محصول بهرمند شوید. این کرم ضد آفتاب به دلیل داشتن spf ۵۰ از پوستتان در مقابل اشعه‌های مضر فرابنفش به شکل قابل توجهی محافظت می‌کند. در فرمولاسیون این محصول نیز همچون ضد آفتاب لافارر، از عصاره شیرین بیان استفاده شده است که باعث پیشگیری و درمان آکنه و لک‌های پوستی می‌گردد. همچنین ضد التهاب بوده و باعث التیام و درمان زخم‌های روی پوست می‌شود.

کرم ضد آفتاب رزا هرب مدل Anti Blemish SPF 30 به طور قابل توجهی از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری کرده و با حفظ رطوبت و آبرسانی قوی که دارد علاوه بر روشن کردن رنگ پوست، منجر به درمان چین و چروک، ایجاد شادابی و طراوت پوست نیز می‌گردد. این برند نیز همانند برند لافارر برندی ایرانی بوده و یکی از بهترین و استانداردترین برندهای دنیا محسوب می‌شود.

کرم ضد آفتاب فاقد چربی نئودرم مدل Highly Protective Max Tinted SPF50

یکی دیگر از کرم‌های ضد آفتاب خوب و باکیفیت که از محبوبیت بالایی برخوردار است کرم ضد آفتاب فاقد چربی نئودرم مدل Highly Protective Max Tinted SPF50 می‌باشد. این کرم ضد آفتاب مناسب‌ترین گزینه برای پوست‌های چرب و مختلط به شمار می‌آید زیرا فاقد هرگونه چربی و پارابن است. این محصول به دلیل داشتن ترکیبات سبوماین، دارای خاصیت تنظیم کنندگی ترشحات چربی پوست می‌باشد. همچنین خاصیت ضد التهابی داشته و قوی‌ترین محافظ در برابر اشعه مضر خورشید محسوب می‌گردد. فرمولاسیون سبک داشته و به راحتی بر روی پوست پخش و جذب می‌شود. ذخایر آنتی اکسیدانی پوست را تقویت می‌کند و به عنوان یک کرم پایه در آرایش قابل استفاده است. حاوی آلفابیزابولول بوده و برای پوست‌های چرب خاصیت درمانی دارد. این برند نیز یکی از بهترین محصولات ایرانی است که در بازار جهانی رقیب جدی برای برندهای معروف دنیا محسوب می‌گردد. همچنین با توجه به خواص بسیار بالایی که دارد نسبت به محصولات مشابه خارجی، از قیمت بسیار خوب و مطلوبی برخوردار است.

این سه محصول تنها چند برند از برندهای خوب دنیا است که ما پیشنهاد کردیم،. برندهای معروف و بی‌نظیر دیگری نیز وجود دارد که برای آشنایی با آنها می‌توانید به سایت فروشگاه الانزا مراجعه کنید و ضمن بازدید از تمامی محصولات این فروشگاه، با راهنمایی مشاورین و متخصصین الانزا ضد آفتاب مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و خریداری کنید.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code