نماینده سابق رودسر و املش:
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۰:۳۰ چاپ

عضو ستاد مرکزی خادمان ملت از جلسه ۳۰۰ نماینده ادوار با آیت الله رئیسی در عصر دوشنبه(فردا) خبر داد.

گیل خبر/ به نقل از مهر؛ اسدالله عباسی نماینده ادوار مجلس، با اعلام اینکه ستاد مرکزی خادمان ملت، شامل نمایندگان ادوار و فعلی مجلس شورای اسلامی که حامی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری هستند فعال شده‌ است، گفت: این ستاد با محوریت بنده، حسین مظفر و حجت الاسلام صالحی نماینده پارلمانی قوه قضائیه، ظرفیت‌های نمایندگان ادوار هفتم تا یازدهم را شناسایی کرده و در حال برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت حدود ۷۰۰ نماینده ادوار و فعلی است.

نماینده ادوار مجلس اظهارداشت: چندین جلسه هماهنگی با نمایندگان ادوار در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برگزار شده است. نمایندگان ادوار بر مشکلات مردم در شهرستان‌ها تسلط خوبی دارند و ظرفیت بسیار بزرگی هستند. کمیته‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، زنان، اهل سنت، اقوام و عشایر برای بررسی مشکلات مردم در حوزه‌های انتخابیه تشکیل شده است.

عباسی افزود: عصر دوشنبه (فردا) جلسه ۳۰۰ نفر از نمایندگان در قالب ستاد خادمان ملت با آیت الله رئیسی برگزار خواهد شد. در آن جلسه تعدادی از نمایندگان ادوار صحبت خواهند کرد و در پایان جلسه بیانیه‌ای در حمایت از آیت الله رئیسی قرائت خواهد شد.

وی گفت: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حدود ۷۰۰ نماینده ادوار، ۳۰۰ نفر در این جلسه حضور می‌یابند.