اسامی ۴ داوطلب رد صلاحیت شده انتخابات میان دوره‌ای مجلس آستانه اشرفیه به سبد تایید صلاحیت شدگان برگشت.

گیل خبر/ به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز گیلان: سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات در گیلان امروز گفت: پس از بررسی اعتراض داوطلبان میان دوره مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه به شورای نگهبان از ۱۹ داوطلبی که در مرحله قبل عدم احراز یا رد صلاحیت شده بودند، ۴ نفر تایید شدند.

احمد قنبریان افزود: از مجموعه ۱۸ داوطلبی هم که تایید صلاحیت گرفته بودند ۳ نفر رد وعدم احراز صلاحیت دریافت کردند.
وی با بیان اینکه از ۴۵ داوطلب ثبت نام شده در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه ۸ نفر انصراف دادند افزود: در حال حاضر۱۹ داوطلب تایید صلاحیت و ۱۸ داوطلب هم رد یا عدم احراز صلاحیت شدند.
احمد قنبریان تصریح کرد: ۳ داوطلبی که در بررسی مجدد رد و یا عدم صلاحیت شدند می‌توانند از فردا اعتراض شان را به شورای نگهبان اعلام کنند.
سخنگوی هیات نظارت انتخابات در گیلان با اشاره به تبلیغات داوطلبان میان دوره مجلس یازدهم گفت: تبلیغات انتخابات مجلس از ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و داوطلبان می‌بایست با رعایت قانون و اخلاق درفضای سالم فعالیت کنند.
وی همچنین تصریح کرد:کاندیدا‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس در آستانه اشرفیه ضمن پایبندی به قوانین انتخابات برای ایجاد رقابت سالم باید بدانند چنانچه در فرآیند انتخابات تخلف داشته باشند، این تخلفات درصلاحیت شان تاثیرگذار خواهد بود.