عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: علت اینکه تعداد اصلاح طلبان در لیست تاییدیه شورای نگهبان کمتر است این بوده که جریان اصلاح طلب افرادی را به میدان آورد که شانس کمتری برای تایید صلاحیت داشتند.

گیل خبر/ به نقل از برنا: عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: علت اینکه تعداد اصلاح طلبان در لیست تاییدیه شورای نگهبان کمتر است این بوده که جریان اصلاح طلب افرادی را به میدان آورد که شانس کمتری برای تایید صلاحیت داشتند.

لاله افتخاری، فعال سیاسی اصولگرا و عضو شورای وحدت اصولگرایان در رابطه با لیستی که شورای نگهبان در خصوص اعلام صلاحیت ها برای نامزدهای ریاست جمهوری منتشر کرد، گفت: همه باید تابع نظر شورای نگهبان باشند. هر جایی سازوکار خود را دارد و اگر راهی برای اعتراض باشد باید خود نامزدها از طریق قانونی پیگیری کنند.

او افزود: البته اگر کسی برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت نشد به این معنا که صلاحیت دیگر صندلی ها را ندارد، نیست و می‌تواند در سکان های مختلف نظام خدمت کند.

افتخاری تاکید کرد: علت اینکه تعداد اصلاح طلبان در لیست تاییدیه شورای نگهبان کمتر است این بوده که جریان اصلاح طلب افرادی را به میدان آورد که شانس کمتری برای تایید صلاحیت داشتند.

او خاطر نشان کرد: شورای نگهبان جناحی عمل نمی کند و مختص به جناح خاصی نیست البته که در لیست فعلی از اصلاح طلبان هم افرادی حضور دارند که می توانند نظر مخاطبین خود را جلب کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه دیگر اصولگرایان لیست شورای نگهبان باید به نفع رئیسی کنار بروند، گفت: تصمیم حکیمانه این است که دیگر کاندیداهای اصولگرا به نفع رئیسی کنار بروند البته که برای کناره گیری عجله ای نیست و می توانند تا پایان انتخابات باقی بمانند و در نهایت کناره گیری کنند.

او در پایان تایید کرد: باید برای افرادی که به نفع دیگری کنار نمی روند تاسف خورد.