معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان:
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۰۸:۲۲ چاپ

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: افراد بالای ۷۰ سال برای دریافت واکسن کرونا در سامانه سلامت ثبت‌نام کنند.

گیل خبر/ به گزارش تسنیم، آبتین حیدرزاده امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در گیلان اظهار داشت: خوشبختانه 9 شهرستان استان در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تغییر رنگ‌بندی کرونایی در استان به‌معنای عادی‌شدن شرایط نیست خاطرنشان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید همچنان از سوی مردم جدی گرفته شود.

حیدرزاده با بیان اینکه البته در بعضی از شهرستان‌ها تعداد بیماران کرونایی اندکی افزایش پیدا کرده است افزود: امیدواریم این شهرستان‌ها نیز با همکاری معاونان و ادارات و افزایش بازرسی‌ها بتوانند روند بیماری را کاهش دهند.

وی با اشاره به واکسیناسیون افراد بالای 70 سال در گیلان و شرایط دریافت واکسن ابراز داشت: بر اساس ابلاغیه جدید وزارت بهداشت مقرر شد فقط کسانی که در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کردند می‌توانند واکسن دریافت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: حضور افراد در مراکز واکسیناسیون فقط بر اساس پیامک نوبت‌دهی است و متقاضیان از مراجعه به مراکز تزریق واکسن بدون اخذ نوبت خودداری کنند.