برپایی نمایشگاه نقاشی هنرمند متخصص چاپ دستی با عنوان«طبیعت از نگاهی نو» در باغ موزه قصر تهران

گیل خبر/ سرویس فرهنگی؛ دومین نمایشگاه انفرادی حسن (مهرزاد) دستیاران، با عنوان طبیعت از نگاهی نو، 30 اردیبهشت‌ماه جاری در سایت باغ‌موزه قصر، افتتاح شد.

حسن (مهرزاد) دستیاران، متولد 1350، در کرج و ساکن در گیلان،، مدرس و نقاش، دارای سابقه بیش از سه دهه فعالیت در حوزه چاپ دستی، نقاشی، تدریس، مسابقات، نمایشگاه ها و رویدادهای متعدد هنری می باشد. وی با اشاره به اهمیت نیاز به آموزش و خلاقیت هنر چاپ دستی، گفت: در این هم همه و هیاهوی زندگی،گشتن در پیچ و تاب طنازی طبیعت و به تصویرکشیدن خطوط مبهم و گریزان از هم ، برای من «نگاهی نو را از طبیعت» در بر داشته و از ساختاری رئالیستی به انتزاعی خاص رسیده که موجب خلق آثاری شده است تا بتوانم حسی درگیر و در هم تنیده افکار خودرا با طبیعت ادغام کرده و دوستداران این محبت الهی را با خود همراه کنم.
این هنرمند معاصر افزود: امـروزه از آنجایـی که چاپ در افکارعمومی، یک صنعت کاملا بزرگ شناخته می شود و درک درستی از آن به عنوان یک هنر چند منظوره وجود ندارد. فلذا با برگزاری نمایشگاه ها و کارگاه های متفاوت، تلاش است تا بتوان این هنر را در راستای فرهنگ سازی به ویژه کسب و کار ارائه نمود.
وی بیان نمود: نمایشگاه ( طبیعت ازنگاهی نو ) به کیوریتوری سمیرا صفاری، گروه هنری رسم، برگزار گردیده است. این رویداد با هدف ارائه آثاری از انواع چاپ دستی، با معرفی تنوع این هنر و صنعت، سبب اشنایی و رشد سطح کیفی آن می شود. همچنین ارائه تکنیک های خلاقه و نوظهور چاپ دستی از دیگر ویژگی های رویداد حاضر می باشد.
گفتنی است نمایشگاه انفرادی مجازی چاپ دستی «طبیعت از نگاهی نو» شامل 12 اثر ، تا 6 خرداد ماه در سایت باغ‌موزه قصر، www.Qasr.ir برپاست. هنردوستان و علاقمندان، جهت خرید اثار، می توانند با روابط عمومی گروه رسم به شماره تماس 09365101026 تماس فرمایند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code