سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تصاویر منتشر شده از یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تهران مربوط به اولین روز آغاز به کار این مرکز بوده که افراد برای تزریق واکسن بدون رعایت نوبت سنی مراجعه کرده بودند.

گیل خبر/ سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره ویدیوی منتشر شده از یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در فضای مجازی، بیان کرد: این ویدیو مربوط به اولین روز آغاز به کار یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تهران است که همکاران دانشگاه علوم پزشکی ایران تمامی ایستگاه‌های تزریق این مرکز را شامل ۱۱۰ ایستگاه در دو بخش مردان و زنان راه اندازی کرده و شرایط را کنترل کردند.

وی ادامه داد: از روز شنبه واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال نیز آغاز می‌شود و تمام افراد بالای ۷۰ سال باید در سایت salamat.gov.ir ثبت نام کنند تا پیامک نوبت دهی برای آنها ارسال شود.

لاری اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در معاونت بهداشت، محل و زمان دقیق واکسیناسیون کرونا به هر فرد به وسیله پیامک اطلاع رسانی می‌شود و حضور افراد در مراکز مربوطه فقط بر اساس پیامک نوبت دهی خواهد بود و افرادی که بدون نوبت مراجعه کنند، پذیرش نمی‌شوند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code