رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق سابقه دار با ۱۴ فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد.

گیل خبر/ به گزارش صدا و سیما؛ سرهنگ علیرضا حدادی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گردنبند و موبایل قاپی توسط ۲ جوان موتورسوار در سطح شهرستان رشت، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که بیشتر سرقت‌های گردنبند و موبایل قاپی‌ها از خانم‌ها و کودکان خردسال در ساعات اولیه شب و در معابر و کوچه‌های خلوت صورت گرفته است.
این مقام انتظامی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت با تحقیقات گسترده و تلاش‌های شبانه‌روزی حین گشت‌زنی سارقان مورد نظر را که با یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر جاده رشت - تهران به صورت خلاف جهت و در حال فرار از یک صحنه سرقت بودند، مشاهده کردند.
سرهنگ حدادی ادامه داد: پس از تعقیب و گریز در نهایت سارقان با اقدامات پلیسی صورت گرفته دستگیر و از آن‌ها ۲ تیغه سلاح سرد و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.
وی از اعتراف سارقان ۲۳ و ۲۷ ساله به ۱۴ فقره قاپ‌زنی گردنبند و موبایل پس از مواجهه با مستندات پلیس خبر داد و تصریح کرد: سارقان با دستور قضائی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی هستند.