رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی به مناسبت عید سعید فطر در شهر رشت خبر داد.

گیل خبر/ به نقل از ایرنا؛ سرهنگ امیر طالبی عصر چهارشنبه با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در فضای باز اظهار داشت: در خیابان‌های اطراف مصلای بزرگ شهر رشت محدودیت ترافیکی از بامداد روز عید فطر اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: محدودیت ترافیکی بمناسبت برپایی نماز عید فطر  در میدان هفت آذر (نیروی دریایی) تا میدان مصلا در مسیر رفت و برگشت تا پایان اقامه نماز اعمال می‌شود و تردد خودروها به سمت میدان هفت آذر (نیروی دریایی) از سمت میدان گیل، در هنگام اعمال محدودیت از مسیر جایگزین میدان امام علی(ع) - خیابان امام علی (ع) به سمت میدان هفت آذر و به سمت مصلا از مسیر جایگزین، خیابان پاسداران - میدان پاسداران - میدان فرهنگ تا میدان مصلا انجام می‌شود.

سرهنگ طالبی با تاکید بر اینکه  شهروندان  با توجه به اطلاع رسانی انجام شده از تردد و پارک خودروها در زمان و مسیرهای اعمال محدودیت ترافیکی خودداری کنند، تصریح کرد: در صورت بی توجهی رانندگان به محدودیت‌ها، خودروهای پارک شده در این مسیرها به پارکینگ منتقل خواهند شد.

رئیس پلیس راهور گیلان افزود: محدودیت ترافیکی در سایر شهرهای گیلان متناسب با شرایط برگزاری محل نماز عید فطر اعمال می‌شود که اطلاع رسانی‌های لازم توسط پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان‌های استان برای سهولت شهروندان انجام خواهد شد.