جهانگیری

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با اشاره به مصوبه هیأت وزیران درباره اضافه شدن دو بخش به این شهرستان گفت: روستاهای ضیابر و طاهرگوراب به بخش و همچنین چند روستا به دهستان ارتقا یافت.

گیل خبر/ نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی از ارتقای دو روستای شهرستان صومعه سرا به بخش خبر داد و گفت: از سال ۸۳ به دنبال اضافه شدن دو بخش به بخش های صومعه سرا بودیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط مردم طی سال های اخیر و پس از بازدیدهای مکرر و نقشه برداری های تخصصی، هفته گذشته در کمیسیون دفاعی و امروز نیز در هیأت وزیران به تصویب رسید. بر این اساس بخش ضیابر که زادگاه “آیت الله ضیابری” و “آیت الله صالح” است به شهرستان صومعه سرا اضافه شد و روستای طاهرگوراب نیز به بخش ارتقا یافت، از سوی دیگر تعدادی دهستان به شهرستان اضافه شد و همچنین دو روستا نیز به بخش های ضیابر و طاهرگوراب اضافه و در نهایت تمام این مصوبات به امضای معاون اول رئیس جمهور رسیده و ابلاغ شده است.

 “سیدکاظم دلخوش اباتری” خاطرنشان کرد: زمانی که یک دهستان به بخش ارتقا می یابد، امکانات اداری به منطقه آمده و این محل به لحاظ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارتقا پیدا می کند، همچنین ارزش کار مردم افزایش یافته و با رسیدگی بیشتر به حوزه زیرساخت ها، باعث جذب سرمایه گذاری می شود.