گیل خبر/ گروه اجتماعی- صبحگاه هفتم اردیبهشت ۱۳۸۴ رییس اداره منابع طبیعی ماسال هنگام عزیمت به محل کار خود با خودروی دولتی در بین راه توسط عده‌ای از خودرو پیاده و ربوده شد و جسد وی پس از 48 ساعت بدون سر در جنگل‌های هفت دغنان صومعه سرا کشف شد.

ماجرای کشته شدن او یکی از مهم ترین  پرونده های قتل  استان گیلان محسوب می شود که  ابعاد مختلفی را در مبارزه با فساد اقتصادی و همچنین اجرای عدالت در بر می گرفت.(اینجا را بخوانید)

خانواده این شهید راه حفاظت از منابع طبیعی در شانزدهمین سالگرد شهادت وی پیام تقدیر و تشکری از مردم و جامعه خبری گیلان به تحریریه گیل خبر ارسال کرده اند که در ذیل می خوانید:

جلسات بزرگداشت شهدا ، ادامه ی حرکت جهادی و ادامه شهادت است . ( امام خامنه ای ره )

بسم الله الرحمن رحیم .
خدا را سپاس می گوییم و پیشانی به درگاه او می ساییم و دست نیاز به سوی او دراز می کنیم به خاطر همه نعمتها و برکاتش ، بویژه نعمت مردمان خوب و مهربان و سرشار از عاطفه و حس همدردی . ضمن ارزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر خیر و برکت رمضان و تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین امیر المومنین حضرت علی علیه سلام .
بدینوسیله از همه عزیزان و مردم نجیب گیلان که با تماس ها و تسلیت ها ما را مورد لطف خود قرار داده اند و همچنین از همه اصحاب رسانه و جمعی از محیط بانان عزیز که در سالگرد شهید ناصر پیروی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مزار ان شهید حضور به عمل اورده و یاد و خاطره ان شهید را زنده نگه داشته اند کمال تشکر را داریم .

با ادب و احترام فراوان خانواده شهید ناصر پیروی

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code