فرمانده سپاه قدس گیلان:
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۱۲:۰۴ چاپ

 فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی روز قدس را ابتکاری برای جهانی کردن آرمان آزاد سازی قدس عنوان کرد و گفت: اراده آهنین امت اسلامی بر نابودی رژیم صهیونیستی استوار است.

گیل خبر/ به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد عبدالله پور به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس و بسیج سازندگی در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام ابتکاری برای جهانی کردن آرمان آزاد سازی قدس عنوان کرد و گفت: اراده آهنین امت اسلامی بر نابودی رژیم صهیونیستی استوار است.

متن پیام به شرح ذیل است:

یوم الله بزرگ قدس، به عنوان ابتکار رهبر کبیر انقلاب در جهانی‌سازی آرمان آزادسازی قدس، روز تقویت فرهنگ مبارزه با صهیونیسم جهانی، تجلی وحدت ملی و فرصتی برای نشان دادن عزم راسخ مسلمانان در حمایت از فلسطین و دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی‌است.

مسئله قدس و فلسطین امروز به یکی از مهمترین دغدغه جهان اسلام تبدیل و اراده آهنین امت اسلام مبنی بر نابودی رژیم منحوس صهیونیستی و اخراج تروریست‌های آمریکایی از منطقه به عنوان انتقام سخت جبهه مقاومت از نظام استکبار موید انتقام از خون‌های پاک شهدای جبهه مقاومت خواهد بود.

سپاه قدس گیلان ضمن محکومیت رژیم اشغالگر صهیونیست، با تکیه برآرمان‌های جمهوری اسلامی، حمایت از ملت مظلوم فلسطین را بر خود تکلیف دانسته و خشم خود را بیش از گذشته در حمایت از قدس شریف و مسجد الاقصی تا محو رژیم منحوس صهیونیستی فریاد خواهد زد و با قلب‌های مملو از انزجار، به دشمنان گوشزد می‌کند که فلسطین پاره تن جهان اسلام و تجلی وحدت امت اسلام است.

در این روز عزیز که مصادف با روز بسیج‌سازندگی است بر خود لازم دانسته تا با گرامیداشت این روز تاریخی اعلام کنیم که بسیج سازندگی با هدف مهم محرومیت‌زدایی از جنگ تحمیلی تاکنون در نقش‌های مختلف انجام وظیفه کرده و گره‌گشایی از مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌است. بسیج سازندگی روزی برای حفاظت از تمامیت ارضی کشور مخلصانه در مسیر آبیاری نهال تازه انقلاب شهدای زیادی را تقدیم کرد و امروز نیز علاوه بر محرومیت زدایی در مقابله با ویروس منحوس کرونا با حضور در بیمارستان‌ها و کمک به کادر محترم درمان، تولید ماسک و مواد ضدعفونی با توزیع بسته‌های معیشتی به کمک مردم شتافته‌است. امیدواریم اقدامات صورت گرفته رضای پروردگار و مردم عزیز را در پی داشته باشد.

اینجانب به نوبه خود ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنانه‌ی همه‌ی برادران و خواهران مسلمان خودم و همچنین گرامیداشت روز مقدس قدس، سربلندی و سعادت همه‌ی مسلمین جهان را از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.