دبیر جبهه همنا گیلان:
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۱۸:۲۵ چاپ
اجماع و وحدت نیروهای اصولگرا در گیلان ضروری است

گیل خبر/ جلسه شورای مرکزی جبهه همنا گیلان با حضور حجت‌الاسلام شیخ محمد تقی مهرورز مسئول امور استان های جبهه همنا و مسعود علیپور دبیر همنا گیلان در عصر روز سه شنبه در دفتر همنا گیلان در رشت برگزار شد.

شیخ محمد تقی مهرورز در این جلسه با تاکید بر اینکه جبهه همنا درکنار رویکرد فرهنگی و جهادی به دنبال کادرسازی از میان جوان انقلابی برای آینده مدیریتی کشور تا سطوح شهرستان ها و بخش ها است،گفت: جبهه همنا در انتخابات ریاست جمهوری از گزینه نهایی اجماع اصولگرایان که توسط شورای وحدت با محوریت آیت الله موحدی کرمانی معرفی خواهد شد حمایت خواهد کرد.

در این جلسه حکم مسئولیت دبیر همنا گیلان که به امضای دبیرکل جبهه همنا کشور سردار مرتضی طلایی رسیده بود به مسعود علیپور اهدا شد.گفتنی است علیپور در تاریخ ۲۲ اسفند ۹۹ با اکثریت آرای جمعی از نیروهای انقلابی به عنوان دبیر جبهه همنا گیلان انتخاب شد.

در ادامه مسعود علیپور دبیر همنای گیلان گفت: از ضروریات این دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اجماع و وحدت نیروهای انقلابی و اصولگرا است.

علیپور با انتقاد از مدیریت ضعیف و منفعل اصلاح طلبان در امورات جاری کشور گفت: طی چهار سال گذشته مدیریت ضعیف اصلاح طلبان پر ادعا با اسم رمز «تکرار می کنم»، مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری برای مردم آفرید و امروز بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تنها دولت جوان حزب اللهی علاج مشکلات کشور است.

همچنین علیپور نسبت به نفوذ جریان منفعت طلب در بین احزاب انقلابی و اصولگرا اعلام خطر کرد و گفت: متاسفانه شاهد نفوذ بعضی از حامیان فتنه 88 در بعضی از احزاب اصولگرا در استان هستیم که امروز با صدای رسا نسبت به عواقب این نفوذ هشدار میدهیم.

گفتنی است جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب(همنا) در گیلان مورد استقبال بسیاری از جوانان انقلابی در استان قرار گرفته است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code