مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان:
۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ۰۸:۳۵ چاپ

سید علی آقازاده نماینده مردم شریف شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در بازدید از چند شرکت تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سفید رود رشت در جریان روند تولید این شرکت ها قرار گرفت و از مشکلات آنها باخبر شد و گفت : مدیران این واحدهای تولیدی بسیار پرتلاشند که این نوید از آینده روشن برای اقتصاد گیلان و ایران است.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، وی افزود: تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی شرایط خاصی برای کشور ایجاد کرده و مشکلاتی را پیش روی تولیدکنندگان قرار داده است اما با تدبیر همه مسئولان و تلاش مضاعف تولید کنندگان به حول قوه الهی از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت : برخی مشکلات شرکت های تولیدی و صنعتی در داخل استان قابل حل است اما برخی دیگر به همت مسئولان کشوری نیاز دارد که البته ما نیز پیگیر هستیم.

آقازاده در پایان تاکید کرد : با همدلی مسئولان و مردم به تولید داخلی که تأکید مقام معظم رهبری است رونق دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از حضور و پیگیری های جناب آقای سید علی آقازاده نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، در خصوص شناسایی و جذب سرمایه گذاران واقعی بیان داشت : با توجه به ویژگیها و قابلیتهایی که استان گیلان دارد ، می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم ، این در حالی می باشد که ، صنعتگر مورد حمایت همه جانبه مسئولان قرار گیرد .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در ادامه افزود : تلاش جمعی مجموعه همکاران در شهرک های صنعتی در جهت ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری است.                                                    

فریبرز سعیدی کیا با تأکید بر نقش شرکت شهرک های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطر نشان کرد: یکی از سیاست ها این است تا با کمک بخش‌های دیگر اقتصادی، مجموعه‌ای از خدمات را به صنایع کوچک ارائه ‌دهیم تا انگیزه کارآفرینان برای سرمایه‌گذاری در این زمینه افزایش پیدا کند .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در پایان ، تلاش ها و فعالیت های بنیادین شرکت شهرک های صنعتی را مربوط به حمایت و پشتیبانی از صنعت و سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: ما در حمایت از واحدهای صنعتی هیچگونه محدودیتی قائل نمی شویم و حمایت همه جانبه  از صنعت؛ وظیفه ذاتی شرکت شهرک های صنعتی است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code