رپورتاژ خبری؛
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۰:۲۰ چاپ
بلیط هواپیما مشهد با رادار361

گیل خبر/ پرواز تهران مشهد یکی از پرترددترین مسیرهای پروازی کشور محسوب می‌شود و شرکت‌های هواپیمایی متعدد پروازهای زیادی را در این مسیر انجام می‌دهند. چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما مشهد با قیمت مناسب را دارید با ما باشید تا بهترین زمان خرید بلیط هواپیما برای مشهد را بیان می‌کنیم و شما را با بهترین سامانه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مشهد با کمترین قیمت آشنا ‌کنیم.

بلیط هواپیما مشهد

 پرواز تهران مشهد هر روز از ساعات ابتدایی صبح تا ساعات پایانی شب انجام می‌شود (از ساعت 6:50 تا 21:20) و تعداد پروازهای این مسیر تقریبا از تمام مسیرهای پروازی داخل کشور بیشتر است.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد که در سال ۱۳۳۰ تأسیس شده است، یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های کشور محسوب می‌شود. این فرودگاه پس از فرودگاه‌های بین‌المللی مهرآباد و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران پر رفت و آمدترین فرودگاه کشور به شمار می‌رود و پس از دو فرودگاه مذکور بیشترین تعداد پرواز ورودی و خروجی را دارد.

 فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مبدأ و مقصد پروازهای ۱۴ شرکت هواپیمایی داخلی و 16 شرکت هواپیمایی خارجی محسوب می‌شود و درمجموع در هر سال ۸ میلیون مسافر وارد این فرودگاه می‌شوند.

 فرودگاه مشهد در سال ۱۳۹۴ به خط یک متروی مشهد متصل و دسترسی به آن تا میزان زیادی راحت‌تر شد.

از امکانات ویژه فرودگاه مشهد می‌توان به یک عدد جت وی یا پل اتصال به هواپیما اشاره کرد. جت وی سازه‌ای تونل مانند است که مسافران از طریق آن می‌توانند از سالن انتظار مستقیما وارد هواپیما شوند و دیگر نیازی نیست سوار اتوبوس‌های فرودگاه شوند. طبق برنامه قرار است در آینده 5 جت وی دیگر به این فرودگاه افزوده شود.

فرودگاه مهرآباد که در سال ۱۳۱۷ ساخته شده و پنجمین فرودگاه تاسیس‌شده کشور است، با پنج پایانه یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های کشورمحسوب می‌شود. فرودگاه مهرآباد سالانه مبدا و مقصد بیش از صد هزار پرواز است و می تواند پذیرای چند ده میلیون مسافر باشد.

 چه شرکت‌هایی پرواز مشهد تهران و بالعکس دارند؟

 هواپیماهای شرکت‌های هواپیمایی زیادی در مسیر تهران مشهد تردد می‌کنند که در میان آن‌ها نام شرکت‌های هواپیمایی مطرح نیز دیده می‌شود. فهرست این شرکت‌های هواپیمایی به شرح زیر است:

-قشم ایران
-کاسپین
-ایران ایرتور
-اتا
-سپهران
-آسمان
-وارش
-ایران ایر
-تابان
-ساها
-معراج

 البته بیشتر پروازهای این مسیر توسط شرکت‌های هواپیمایی تابان، ساها، آسمان، قشم ایر و ایران ایر انجام می‌شود. هواپیماهای شرکت‌های هواپیمایی زاگرس، فلای پرشیا و ماهان نیز پروازهای به مقصد مشهد را انجام می‌دهند.

چه زمانی بلیط ارزان هواپیما مشهد را بخریم؟

چنانچه هدف شما از سفر به مشهد تنها تفریح و زیارت است، بهتر است در فصول بهار و پاییز و ماه‌های فروردین، اردیبهشت، مهر و آبان برای خرید بلیط هواپیما مشهد اقدام کنید. این ایام را می‌توان بهترین زمان سفر به مشهد نیاز دانست؛ زیرا هم قیمت هتل‌ها نسبت به سایر زمان‌ها کاهش پیدا می کند و هم تقریباً جزو ایام Low season محسوب می‌شود (ایامی که تقاضا برای سفر به مشهد نسبت به سایر زمان‌ها کاهش پیدا می‌کند و حتی ممکن است به کمترین میزان خود برسد)؛ در ضمن در این ماه‌ها مشهد آب و هوایی کاملاً معتدل و مناسبی دارد. تابستان‌های مشهد کامل گرم و زمستان‌های این شهر کاملاً سرد و سوزان است.

در ضمن قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران یا سایر مسیرهای پروازی در آخرین ساعات مانده به پرواز به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند (مخصوصاً ایامی که تقاضا برای سفر به مشهد به میزان زیادی کاهش می‌یابد) و شما می‌توانید بلیط هواپیما را با قیمت کاملاً مناسب بخرید.

قیمت این بلیط‌ها که در برخی از مواقع با عنوان بلیط لحظه آخری عرضه می‌شوند، گاهی اوقات با قیمت همان بلیط در چند روز قبل از پرواز، اختلاف زیادی دارد؛ البته بلیط لحظه آخری برای افرادی مناسب است که روز و زمان پرواز برای آن‌ها اهمیتی نداشته باشد و از قبل هم کاملاً آماده سفر باشند.

 خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با رادار 361

 رادار ۳۶۱ موتور جستجوی قدرتمندی برای خرید هواپیما به‌صورت آنلاین است و با کمک آن می‌توانید بلیط هواپیما مشهد را با کمترین قیمت ممکن بخرید. برای خرید بلیط هواپیما از طریق رادار تنها کافی است مبدأ، مقصد و تاریخ سفرتان را مشخص و سپس روی دکمه جستجو کلیک کنید. پس از انجام این کارمی‌توانید فهرست تمام پروازها به مقصد مشهد از شرکت‌های هواپیمایی مختلف را که در سامانه‌های آنلاین مختلف ثبت شده‌اند، مشاهده ‌کنید و می‌توانید به‌راحتی بلیط هواپیما مشهد را با ارزان‌ترین قیمت و خرید.

مرتب‌سازی پروازها در رادار بر اساس مواردی مثل ارزان‌ترین قیمت، کوتاه‌ترین مدت‌زمان پرواز، پیشنهاد رادار و نزدیک‌ترین زمان به زمان خرید، یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص رادار 361 است که می‌تواند جستجو برای یافتن بلیط مناسب را برای شما آسان‌تر کند.

شما می‌توانید در در رادار پروازها را بر اساس فیلترهایی مانند ساعت پرواز، شرکت هواپیمایی و کلاس پروازی و بازه قیمتی فیلتر کنید تا تنها پروازهای موردنظرتان را مشاهده کنید. در ضمن مشاهده مدت‌زمان پرواز و نوع هواپیما نیز در این سامانه امکان‌پذیر است و برای مشاهده این اطلاعات باید روی گزینه جزئیات پرواز کلیک کنید. استرداد وجه بر اساس قوانین شرکت هواپیمایی موردنظر و لغو آسان بلیط‌های سیستمی از دیگر مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما از رادار است.

شما می‌توانید علاوه بر خرید بلیط هواپیما مشهد از رادار برای رزرو هتل مشهد و سایر شهرضا نیز استفاده کنید. برای انجام این کار باید شهر. تاریخ ورود و خروج و در صورت تمایل ظرفیت اتاق موردنظرتان را مشخص و همه قیمت‌های ارائه‌شده برای هتل‌های شهر موردنظرتان را از سوی معتبرترین سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات رزرو هتل را مشاهده و ارزان‌ترین قیمت را انتخاب کنید.

فیلتر کردن هتل‌ها براساس تعداد ستاره و میزان امتیازات یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص رادار محسوب می‌شود. در ضمن مرتب‌سازی هتل‌ها بر اساس پارامترهایی مثل بالاترین امتیاز، کمترین قیمت، بیشتر نظرات و پیشنهاد رادار نیز امکان‌پذیر است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code