فرمانده انتظامی رشت از دستگیری عاملان درگیری و تیراندازی با سلاح شکاری در بخش کوچصفهان خبر دارد.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ سرهنگ محمود حافظی در جمع خبرنگاران با تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی، موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش کوچصفهان در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری و اقدام به تیراندازی در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله به محل درگیری اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه در این تیراندازی فردی ۷۰ ساله به دلیل اصابت گلوله برای مداوا به بیمارستان منتقل شد، تصریح کرد: پس از حضور ماموران انتظامی در صحنه وقوع جرم اقدامات نامحسوس و تحقیقات میدانی برای یافتن سرنخ‌هایی از عاملان این تیراندازی توسط پلیس آغاز شد.

این مقام انتظامی به شناسایی عاملان این تیراندازی اشاره کرد و گفت: هر سه متهم این پرونده در کمتر از ۲۴ ساعت با انجام اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی با هماهنگی قضائی در یکی از دهستان‌های بخش کوچصفهان دستگیر شدند.

سرهنگ حافظی بیان کرد: متهمان ۲۸، ۳۷ و ۴۰ ساله در تحقیقات پلیس علت درگیری و تیراندازی را اختلافات قبلی با فرد مجروح اعلام کرده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به مساعد بودن حال فرد مجروح از استمرار رصد فعالیت و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش خبر داد و خاطرنشان کرد: نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.