واکسن خواری به شهرداری تهران رسید؟

شهردار تهران اعلام کرد که اسامی دریافت‌کنندگان واکسن کرونا در سایت ‎شفاف بارگزاری می شود.

گیل خبر/ به نقل از فارس؛ پس از دو مورد واکسن خواری در شهر‌های آبادان و گلستان بسیاری از جمله اعضای شورای شهر تهران درخواست شفاف سازی و انتشار اسامی دریافت کننده واکسن کرونا را داشتند.

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران از وزیر بهداشت درخواست کرد تا فهرست دریافت کنندگان واکسن کرونا در مجموعه مدیریت شهری کشور را مشتمل بر نامف نام خانوادگی، محل خدمت، شغل و استان را منتشر کند.

تزریق واکسن میان مدیران صفر است

پس از موضوع گلستان و آبادان اهالی رسانه به سراغ مدیران شهری تهران رفتند، اما مدیران شهرداری تهران این موضوع را رد کردند، از جمله حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم که دراین باره به فارس، گفت: تاکنون حتی یک مورد انجام واکسیناسیون کرونا بین مدیران و معاونان شهرداری تهران و اعضای شورای شهر به ما گزارش نشده است.

تهران پاکبان زن ندارد/تخلف شهردار منطقه

اما هنوز چند روزی از مصاحبه مدیرعامل شرکت شهر سالم نگذشته بود که خبری مبنی بر واکسن خواری در شهرداری تهران منتشر شد. برخی اعلام کردند تعدادی از کارمندان زن و مرد شهرداری یکی از منطقه‌های تهران به عنوان پاکبان معرفی شده و در لیست دریافت واکسن قرار گرفتند. در این لیست ۱۷۹ نفره، تعدادی از افراد خانم هستند؛ این در حالی است که در پایتخت هیچ پاکبان زنی وجود ندارد.

برخی از سهمیه‌های کارکنان بهشت زهرا به دیگر افراد تزریق شد

یکی از مسوولان شهرداری تهران نیز درباره موضوع اختصاص سهمیه واکسن به مدیران و کارکنان غیراولویت دار شهرداری به خبرنگار فارس، گفت: زمانی که سهمیه برای تزریق واکسن کرونا برای تطهیرکنندگان بهشت زهرا اختصاص داده شد برخی از کارکنان و تطهیرکنندگان طبق میل خودشان از تزریق واکسن امتناع کردند و به جای این افراد برخی دیگر واکسینه شدند.

پیروز حناچی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر تزریق واکسن کرونا به نام پاکبانان به کارمندان یک شهرداری منطقه در حساب توییتری خود نوشت: " ‏از رسانه‌ها بابت حساسیت‌ها ممنونم. داده‌های تزریق واکسن در شهرداری تهران فوراً بررسی خواهد شد و در صورت مشاهده تخلف٬ افراد خاطی احتمالی علاوه بر برخورد٬ به مراجع ذیصلاح معرفی خواهند شد."
وی در ادامه نوشت: " دستور دادم اسامی دریافت‌کنندگان در سایت ‎شفاف بارگزاری شود."

                                                        

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code