رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری زنی که با انتشار ویدیویی اقدام به توهین به مردم شمال کشور کرده بود، خبر داد.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ سرهنگ داود معظمی گودرزی درحاشیه دستگیری این فرد گفت: مدتی قبل و درپی انتشار کلیپی با محتوای فحاشی و توهین به مردم شمال کشورمان، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت و ماموران اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری عامل ساخت و انتشار این ویدیو را که منجر به ناراحتی شماری از مردم ساکن شهرهای شمالی کشور هم شده بود، آغاز کردند.  

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات خود موفق به شناسایی عامل ساخت این ویدیو که یک زن جوان بود، شدند، گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی مجوز دستگیری این زن دریافت شد و ماموران در حالی که متهم با علم به احتمال دستگیری اش به یکی از شهرهای حاشیه تهران متواری شده بود، او را دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از زن جوان گفت: این زن در اعترافاتش به ماموران گفت که در یک اتاق گفت وگو در فضای مجازی با اشخاصی درگیری لفظی پیدا کرده و از روی عصبانیت مطالبی را بیان کرده که اکنون از این اقدام مجرمانه خود پشیمان است.  

گودرزی با اشاره به اینکه هرگونه توهین به اشخاص و قومیت ها در فضای مجازی طبق قانون جرم محسوب می شود خاطرنشان کرد: برای متهم پرونده ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.