آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان:
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۷:۱۷ چاپ

گیل خبر/  به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، آیت الله رسول فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه محترم شهرستان رشت در دیدار جمعی از مدیران استان به نامگذاری “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” توسط مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۰اشاره کرد و گفت: تلاش متولیان باید برداشتن موانع در راستای ارتقای تولید باشد.

وی با تاکید براینکه احیای واحدهای نیمه تعطیل بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: توجه مسئولان به بنگاه های کوچک تولیدی حائز اهمیت است.

آیت الله فلاحتی بر تداوم تقویت واحدهای تولیدی کوچک و زودبازده تاکید کرد و یادآور شد: نظارت جدی بر واحدهای مذکور داشته باشید تا از آسیب ها به واحدها جلوگیری شود.

فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان نیز ضمن تشکر از زحمات و حمایت های همه جانبه نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه محترم شهرستان رشت ، به وجود ۳۳شهرک صنعتی در حال بهره برداری در استان اشاره کرد و گفت: شهرک های مذکور در مساحت یک هزار و ۸58هکتار در مناطق مختلف گیلان هستند.

سعیدی کیا با اشاره به ارائه آموزش رایگان به واحدهای تولیدی گیلان، بیان کرد: در سال 99 به ۳هزار و 521نفر در قالب 123دوره در بخش های کارشناسی، کارگری و مدیریتی و غیره آموزش رایگان داده شده است.

وی از 10تصفیه خانه در حال بهره برداری در شهرک های صنعتی گیلان خبر داد و تصریح کرد: اکنون 2تصفیه خانه در دست اجرا و 2 تصفیه خانه با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در دست احداث میباشد .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code