ساعت فعالیت مراکز اهدای خون در دهه اول ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های گیلان اعلام شد.

گیل خبر/ به گزارش ایلنا از رشت، مدیر کل انتقال خون گیلان گفت: مراکز اهدای خون در دهه اول ماه مبارک رمضان ، در ۲ شیفت کاری فعال هستند.

 بابک پاکدل افزود: در دهه اول ماه رمضان ، مرکز انتقال خون رشت واقع در میدان فرهنگ شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ و از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۲ و جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳، سامانه ثابت خونگیری واقع در میدان شهرداری رشت شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳، اتوبوس ثابت خونگیری واقع درمیدان یخسازی رشت شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ فعال است.

وی گفت: مرکز انتقال خون لاهیجان شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ و عصر‌ها پس از افطار تا ساعت ۲۳:۳۰، مراکز انتقال خون شهرستان‌های بندرانزلی، تالش، آستارا، فومن، لنگرود و رودسر شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ و مرکز انتقال خون شهرستان املش سه شنبه‌ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ آماده دریافت خون نیکوکاران هستند.

حذف جریمه های محدودیت تردد شبانه برای اهداکنندگان خون

مدیرکل انتقال خون گیلان گفت : با توجه به تغییر ساعت فعالیت مراکز انتقال خون در استان ، اهدا کنندگان خون در شهرستان‌های رشت و لاهیجان که در ساعات محدودیت تردد شبانه برای اهدای خون مراجعه می‌کنند نگران ثبت جریمه‌های تردد شبانه خودرو‌های خود نباشند.
دکتر بابک پاکدل افزود : جریمه رانندگی محدودیت تردد شبانه اهداکنندگانی که از ساعت 18 تا ۲۳ به مرکز انتقال خون رشت واقع در میدان فرهنگ، و اهدا کنندگانی که پس از افطار تا ساعت ۲۳:۳۰ به مرکز انتقال خون لاهیجان مراجعه می‌کنند ثبت نمی‌شود و درصورتی که ثبت شد حذف می‌شود.