نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید جلسه‌ای غیرعلنی برای بررسی مسائلی چون خرابکاری در نیروگاه هسته‌ای نطنز و سند همکاری میان ایران و چین برگزار شود.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ سید کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی، گفت: بر اساس قانون، نمایندگان باید به صورت دقیق در جریان امور مختلف باشند و اگر لازم است باید در این باره جلسات غیرعلنی تشکیل شود.

وی تصریح کرد: لازم است مجلس در جریان مسائلی مربوط به زدن کشتی، حادثه خرابکاری نیروگاه هسته‌ای نطنز، توافقنامه میان ایران و چین و مذاکره با کره جنوبی باشد و درباره این موضوعات باید جلسه غیرعلنی برگزار شود.

وی افزود: فصل کشاورزی فرامی رسد و ما در استانهای شمالی خصوصا گیلان بارش کمی داشتیم و بارش برف را نیز شاهد نبودیم لذا قطعا کشاورزان با مشکل کمبود آب و مشکلات دیگر مواجه خواهند بود که ضروری است مورد توجه قرار گیرد.

دلخوش با تاکید بر ضرورت لایروبی انهار و آب بندان گفت: قیمت سم و کود به قدری افزایش یافته که کشاورزان امکان پرداخت آن را ندارند همچنین باید به مشکل کارکنان سازمان چای کشور رسیدگی شود علاوه بر این سنبل آبی در تالاب انزلی، اکوسیستم را به هم ریخته که سازمان برنامه باید اعتبار لازم را برای از بین بردن این گیاه مضرر اختصاص دهد.

وی در پایان با اشاره به بلاتکلیفی کشاورزان در بخش خرید تضمینی گندم خواستار رسیدگی به این موضوع شد.