نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اشاره به آغاز تحقیق و تفحص از ستاد ملی کرونا، گفت: در پی تصمیمات غیر کارشناسانه و لحظه‌ای رئیس‌جمهور خسارت سنگینی به کشور وارد شده است.

گیل خبر/ به گزارش فارس؛ جبار کوچکی نژاد با اشاره به قرمز شدن بخش عمده کشور به سبب مخالفت دولت با اعمال محدودیت‌ها اظهار کرد: ستاد ملی کرونا اشتباهات زیادی را مرتکب شده و تصمیمات و نظرات غیر کارشناسی و لحظه‌ای در رابطه با عدم اعمال محدودیت‌ها گرفته است.

وی با اشاره به ناهماهنگی ستاد ملی کرونا با کمیته‌های تخصصی آن در کشور افزود: تصمیمات لحظه‌ای و ناهماهنگ ستاد ملی کرونا در سطح ستاد و کمیته‌های کرونا موجب شده تا خسارت‌های سنگینی به کشور وارد شود.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شمار بالای بیماران مبتلا و بستری ناشی از کرونا طی تعطیلات نوروز بیان کرد: کمیته اصلی کرونا بر لغو سفرها تأکید داشت اما با تصمیمات ستاد ملی و شخص رئیس‌جمهور سفرها در کشور به راه افتاد و این وضعیت به وجود آورد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت کنونی ناشی از اشتباه آشکار رئیس‌جمهور بوده، گفت: علاوه بر تذکر در مجلس، یقیناً کمیته‌های تحقیق و تفحص از ستاد ملی کرونا در مجلس به راه خواهد افتاد تا با مرتکبین و عاملان برخورد جدی شود.