در شرکت توزیع برق گیلان صورت پذیرفت:
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۱۸:۴۰ چاپ

با حضور دکتر هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان مرحله دوم و پایانی مراسم تجلیل از برقکاران برتر در اجرای طرح افزایش تاب آوری شبکه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

گیل خبر/ بجهت شرایط کرونایی ، برقکاران برتر در دوگروه مورد تجلیل گرفتند که مرحله دوم این مراسم باحضورمدیرعامل، قائم مقام اجرایی، معاونین، مدیران امورهای اجرایی 15 گانه شهرستانهای استان  به اجرا درآمد.

طی این مراسم هنرمند ضمن تبریک سال نو به همکاران،گفت: طرح افزایش تاب آوری شبکه برای اولین بار در تاریخ شرکت، از تیر سال 99 مطرح  شد و با تلاش دست اندرکاران، طی بیش 400 مرحله از اجرای طرح مذکور و با صرف بالغ بر 15 میلیارد تومان اعتبار تلاش شد نقاط حادثه خیز و قابل بهبود رفع عیب شود تا در شرایط بحرانی کمترین مشکل برای مردم و مشترکین حادث شود.

وی تاکید کرد: با اجرای طرح جهادی تاب آوری، پایداری مناسب و خوبی در فیدرهای توزیع برق حاکم شده است اما باید در ادامه اجرای آن نگاه جدی داشته باشیم و باور به آن برای همه دست اندرکاران ذی ربط درونی شود و با برنامه ریزی دقیق و مدون در سال جاری به اهداف مورد نظر دست یابیم.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت:  یکی از اهداف اصلی طرح افزایش تاب آوری شبکه برق این است که تاکید شود وظیفه نگهداری شبکه ها بر عهده ماست و می بایست توانمندی کارکنان داخل شرکت به نحو احسن در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد.

هنرمند اضافه کرد : علاوه بر این سال 99 باتوجه به شیوع بیماری کرونا و با وجود فراز و نشیب های فراوان با اقدامات مثبت و بزرگ دیگری از سوی توزیع برق گیلان همراه بود که می توان به اجرای موفقیت آمیز مرحله اول طرح جهادی جایگزینی شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار و آغاز مرحله دوم این طرح، طرح جهادی وصول مطالبات، بستن دستورکارها و.. اشاره کرد.

وی افزود: اولویت اصلی و مهم برای مجموعه توزیع برق گیلان در اجرای تمامی کارها حفظ سلامت همکاران است و باید در پایان سال 1400 یک سال بدون حادثه را در سطح شرکت توزیع برق گیلان شاهد باشیم .

مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: در تابستان پیش رو و با احتمال گرمای شدید هوا و وقوع خاموشی های ناخواسته، شرایط ویژه و سخت خواهد بود لذا ضروری است تمامی مدیران و کارکنان شرکت با تلاشی دوچندان آماده خدمت رسانی به مردم شریف باشند.

وی خاطرنشان کرد : در سال 1400 نگاه شاخص محوری و سنجش عملکرد امورهای اجرایی، بستن دستورکارهای سنواتی و کالاهای امانی، کاهش هزینه ها ، رویکردهای مهم و اصلی شرکت خواهد بود و باید در راستای شعار " همگرایی اقدامات، هم افزایی توانمندی ها، همراهی کارکنان" تلاش وافر صرف کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات 37 نفر از برقکاران برتر و پرتلاش حوزه شهرستانهای استان در اجرای طرح افزایش تاب آوری شبکه تجلیل بعمل آمد.

بجهت شرایط کرونایی و رعایت فاصله اجتماعی برقکاران برتر در دوگروه رشت و شهرستانها مورد تجلیل واقع شده ند که در مرحله اول نیز  از 15 نفر از برقکاران برتر شهرستان رشت تقدیر بعمل آمد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code