در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها:
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ۰۸:۵۹ چاپ
مجتمع بزرگ تولیدی زیر ساخت؛ پشتیبان تولید پوشاک کشور خواهد بود

 اولین و بزرگترین مجتمع تولیدی – صنعتی و کارگاهی پوشاک شمال کشور در سالی که مزین به شعار تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری می رسد .

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند، براین اساس نخستین مرکز تخصصی صنایع پوشاک ایران، با زیر بنایی بالغ بر ۷۰۰۰ متر مربع در ۳ طبقه، در شهرک صنعتی شماره ۲ منطقه آزاد انزلی، ظرفیت اشتغالزایی مستقیم برای ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

مدیران هپی لند هدف از تاسیس چنین مجموعه ای را حمایت از کسب و کارهای ملی و صنایع داخلی در قالب ایجاد اولین زیست بوم تخصصی صنایع پوشاک با مشارکت تولید کنندگان حوزه پوشاک در کشور دانسته اند.

گفتنی است ، مجتمع تولیدی زیر ساخت از پروژه های عمرانی مربوط به هلدینگ هپی لند بوده و مقرر شده است که این مجموعه با حمایت از شرکتهای متقاضی در زمینه های آموزش الگوسازی ؛ مشاوره چیدمان خط ، برندسازی ، خدمات چاپ ، گل دوزی ، شست ، سفارش کار و خرید ، خدمات دکمه و مادگی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی یاری رسان آنان باشد .

بنابراین گزارش، هلدینگ سرزمین شاد، به عنوان صادر کننده و کار آفرین نمونه صنعت پوشاک کشور، تاکنون موفق به دریافت گواهینامه های متنوع ملی و بین المللی شده است.

شایان ذکر است بهره مندی از مزایا و معافیت‌های قانونی،زیرساخت های متنوع بندری،حمل و نقلی و نزدیکی به بازارهای مصرف حوزه خزر و اوراسیا؛ موحب کاهش هزینه تمام شده و رقابتی شدن محصولات تولید-صادراتی در منطقه آزاد انزلی و نخستین زیست بوم تخصصی صنایع پوشاک، می شود.