چگونه گیلان به رتبه دوم گردشگری در کشور تبدیل شده است؟

گیل خبر/ زیبایی‌های استان گیلان بر هیچ کسی پوشیده نبوده و هیچ بعید به نظر نمی­رسد که گیلان با تمام زیبایی‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی که در خود جای داده، رتبه دوم را در کشور از لحاظ مسافر پذیری از آن خود کند. اگر تاکنون به این استان زیبا در شمال کشورمان سفر نکرده‌اید بهتر است تا هرچه زودتر دست به کار شوید و با سفر به گیلان  و اجاره ویلا در شمال خود را چند روزی مهمان لحظات خاطره‌انگیز و خوشی در این استان دیدنی کنید.

اما انتخاب یک شهر به عنوان مقصد سفر آن هم در گیلان که هر شهرش زیبایی‌های منحصر به فرد خود را دارد چندان هم کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. اگر شما هم بار سفر بسته‌اید تا سری به گیلان بزنید اما انتخاب شهر مقصد برایتان تبدیل به یک چالش بزرگ شده است در ادامه با ما همراه باشید تا با چند شهر مناسب گیلان برای سفر بیشتر آشنا شوید.

رشت پایتخت زیبایی‌های گیلان

دیدن طبیعتی سرسبز و زیبا، گوش سپردن به صدای آرام باران، چشیدن طعم غذاهای محلی بی نظیر، قدم زدن در میان بازاری محلی و هم صحبتی با مردم بومی از تجربیات منحصر به فردی است که با سفر به رشت آن را تجربه خواهید کرد. شاید شنیدن اینکه رشت عنوان سومین شهر پر گردشگر کشور را به خود اختصاص داده، شما را کاملاً متقاعد کند که سفر به رشت انتخاب درستی برای تجربه یک سفر خاطره‌انگیز است.

در این سفر، اجاره ویلا در رشت امکانات رفاهی کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد و باعث می‌شود تا تنها فکر شما در این سفر معطوف به گشت و گذار و خوش گذرانی باشد.

سفر به عروس شهرهای گیلان

لاهیجان که لقب عروس شهرهای گیلان را به دوش می کشد دیگر گزینه‌ای است که انتخاب آن به عنوان مقصد سفر از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید در سفر به گیلان داشته باشید. لاهیجان از آن شهرهایی است که اگر یکبار تجربه سفر به آن را داشته باشید جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده آن شما را مجاب خواهد کرد تا باز هم به آن سفر کنید و هر بار بیشتر مجذوب این شهر فوق‌العاده شوید. شما می‌توانید با اجاره ویلا در لاهیجان چند روزی را دور از هرگونه استرس و تنش در محیطی دنج و آرام اقامت کنید و حتی برای مدت کوتاهی هم که شده آرامش را چاشنی زندگی‌تان کنید.

انزلی مناسب طرفداران دریا

وجود دریا و منظره فوق‌العاده زیبای ساحل دریای خزر از مهم‌ترین دلایلی است که مسافران زیادی را همه ساله به جاده‌های شمالی کشور می‌کشاند. اگر شما هم از این دسته از افرادی هستید که تماشای منظره دریا بیش از هر چیزی شما را مسحور خود می‌کند سفر به بندر انزلی و اجاره ویلا در انزلی در نزدیک‌ترین نقطه به دریا بی شک از بهترین انتخاب‌ها برای سفرتان به گیلان است. اقامت در ویلایی که تصویر ساحل و آبی دریا منظره همیشگی شما از پشت قاب پنجره است و فاصله شما برای رسیدن به دریا تنها فاصله‌ای چند قدمی خواهد بود.

احتمالاً برایتان سوال است که چگونه می‌توانید ویلایی با چنین ویژگی‌هایی در انزلی پیدا کنید! اگر تجربه سفر به این شهر را داشته باشید با سختی‌هایی پیدا کردن یک اقامتگاه ایده آل با قیمتی مناسب در شهر مسافر پذیری مانند انزلی آشنا هستید. اما امروزه به پاس به وجود آمدن سامانه‌های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه پیدا کردن و اجاره ویلا در هر شهری از کشور به راحتی امکان‌پذیر بوده و دیگر سختی‌های سابق را ندارد. لیدوماتریپ یکی از همین سامانه‌های رزرو آنلاین بوده که دغدغه پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب را که یکی از مهم‌ترین نیازهای هر مسافری است را به خوبی رفع کرده است.

با لیدوماتریپ برای اجاره ویلا دیگر نیازی نیست در محل حضور داشته باشید.

اینترنت هر کاری را که به ذهنتان خطور کند به راحتی آب خوردن برایتان انجام می‌دهد. اجاره ویلا و سوئیت در سفر هم یکی از همین کارها می‌باشد که اینترنت آن را به آسانی حل کرده است. شما قصد سفر به هر شهری را که داشته باشید به راحتی می‌توانید اقامتگاه خود را از کیلومترها دورتر به صورت مجازی مشاهده کرده و رزرو خود را انجام دهید و دیگر نگرانی از بابت پیدا کردن محل اقامت خود در سفر نداشته باشید. تمامی این کارها توسط اینترنت و گوشی که در دستتان دارید امکان‌پذیر است.

دیگر برای سفر به سرخرود و اجاره ویلا و سوئیت در سرخرود نیازی نیست تا به آن سفر کنید و ساعت‌های طولانی از وقت خود را صرف پیدا کردن یک اقامتگاه به صورت حضوری کنید، ازطریق سامانه های رزرو اینترنتی شما بدون وابستگی به زمان و مکان خاصی می توانید یکی از دغدغه های مهم سفرتان را به راحتی حل کنید.

«لیدوماتریپ» یکی از باسابقه‌ترین سامانه‌های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه بوده که با دارا بودن بیش از 7 هزار اقامتگاه در بیش از 400 شهر کشور توانسته این مشکل را در بستری امن و آسان برای مسافرین حل کند. پشتیبانی 24 ساعته در هر روز هفته، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک، عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و سابقه درخشان لیدوماتریپ باعث جلب رضایت و اعتماد مسافرین زیادی شده است.

مقصد سفرتان را مشخص کرده‌اید؟ حالا کافیست کلمه لیدوماتریپ را در گوگل سرچ کنید و یا از طریق نشانی www.lidomatrip.com وارد این وب‌سایت شوید. با جستجو کردن شهر مقصد خود مجموعه متنوعی از انواع اقامتگاه‌های موجود در شهر مقصد از ویلا و سوئیت گرفته تا اقامتگاه بوم گردی برای شما به نمایش در خواهد آمد. شما می‌توانید با مشاهده عکس‌ها و جزئیات اطلاعات و مقایسه واحدها با یکدیگر بهترین تصمیم را برای اقامت خود گرفته و درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید و بدون داشتن استرس و اضطراب ازبابت پیدا کردن محلی مناسب برای اقامت راهی سفر شوید.