مدیرعامل هلال احمر گیلان، از اعزام پنج فرد آسیب دیده در تصادف محور بندرانزلی به رضوانشهر خبر داد و گفت: سه نفر توسط اورژانس و دو نفر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان رسانده شدند.

گیل خبر/ سیاوش غلامی در جمع خبرنگاران، از وقوع تصادف در محور بندرانزلی به رضوانشهر در منطقه بشمن خبر داد و اظهار کرد: تعداد افراد حادثه دیده پنج نفر بودند.

وی علت این تصادف را انحراف و برخورد با تیر چراغ برق یک دستگاه سواری کوئیک عنوان کرد و گفت: زمان اطلاع ۱۲:۵۷ بود که نیروهای امدادی ساعت ۱۳:۱۲ در صحنه حضور یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان بیان کرد: از پنج مصدوم حادثه سه نفر توسط عوامل اورژانس انتقال یافتند و دو نفر نیز توسط عوامل امدادی پایگاه کپورچال بندرانزلی منتقل شدند.

غلامی، پایان عملیات را ساعت ۱۴:۰۱ اعلام و عنوان کرد: رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کرده، از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

وی ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.