محمد فیلی: کرونا را باور دارم اما ماسک زدن را نه!

محمدفیلی، بازیگر سینما و تلویزیون که در حال ایفای نقش در سریال «رعد و برق» با کارگردانی بهروز افخمی است، عقاید این کارگردان درباره ماسک نزدن را درست می‌داند!

گیل خبر/ به گزارش خبرآنلاین، بهروز افخمی، کارگردان سینما که اخیرا جنجال‌های زیادی سر ماجرای ماسک نزدن بخاطر کرونا به وجود آورده است، در حال حاضر مشغول ساخت سریالی با نام«رعد و برق» در استان گلستان است. محمد فیلی که یکی از بازیگران این سریال است، از عقاید بهروز افخمی درباره ماسک نزدن دفاع می‌کند.

این بازیگر درباره دلیل عدم استفاده بهروز افخمی درباره ماسک می‌گوید: « اگر بهروز افخمی، اعتراضی نسبت به ماسک دارد، به یک نتیجه‌ای رسیده است که این را می‌گوید. من عقیده آقای افخمی درباره ماسک نزدن را قبول دارم. هفت ماه است که گروه سریال «رعد و برق» کار انجام می‌‍دهد، چرا یک‌نفر از ما کرونا نگرفتیم؟»

او درباره باورش به کرونا و نزدن ماسک ادامه می‌دهد: «من کرونا را قبول دارم، ماسک زدن را قبول ندارم. یک زمان یک چیزی وارد کشور می‌شود و ما آن را بسیار بزرگ می‌کنیم.»

فیلی در آخر و در دفاع از افخمی می‌گوید: «نمی‌توانیم این عقیده بهروز افخمی را به پای شناکردن خلاف جهت آب بگذاریم، چون ایشان بابت این عقیده خیلی مورد هجمه قرار گرفتند و اذیت شدند و عقیده‌شان هم این است که من را قانع کنید تا این موضوع را بپذیرم و از ماسک استفاده کنم.»

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code