فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:
۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ۱۹:۲۳ چاپ

فرمانده انتظامی گیلان از بکارگیری ۳۵۰۰ نیروی پلیس و ۵۳۰ گشت خودرویی و موتوری در طرح نوروزی پلیس گیلان خبر داد و گفت: تاکنون ۴۰۰ هزار خودرو وارد گیلان شده‌ است.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا، سردار عزیزاله ملکی ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز اظهار کرد: پلیس گیلان در ایام تعطیلات نوروز با آمادگی کامل در خدمت شهروندان و مهمان نوروزی است.

وی با اشاره به شروع طرح نوروزی پلیس از ۲۸ اسفند سال ۹۹، افزود: ۳۵۰۰ نیروی پلیس در این طرح، در حوزه انتظامی و ترافیکی آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی تاکنون حدود ۴۰۰ هزار خودرو از مبادی ورودی وارد استان شدند، افزود: با تلاش همه‌ جانبه کارکنان در پلیس راه و راهنمایی و رانندگی تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۵۰ درصدی تلفات تصادفات رانندگی بوده‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به فعالیت ۵۳۰ گشت خودرویی و موتوری در سطح استان گیلان در راستای حفظ و تامین امنیت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در روزهای آینده شاهد ورود حجم بیشتر مسافران به استان خواهیم بود، اقدامات نیروی انتظامی نیز بیش از پیش خواهد شد.

سردار ملکی در پایان با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط شهروندان و مسافران برای کاهش و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا از مردم خواست، در صورت بروز هرگونه موارد مشکوک، مراتب را ازطریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.