کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه ای، فهرست جدید شهرهای قرمز و نارنجی را اعلام کرد و از مسافران خواست حداکثر تا ۷۲ ساعت آینده از این شهرها خارج شوند.

گیل خبر/ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهرهای جدید قرمز شامل: گلپایگان در استان اصفهان، زرین دشت در استان فارس و خاتم در استان یزد است.

شهرهای جدید نارنجی هم شامل: خوانسار و لنجان در استان اصفهان، بوشهر در استان بوشهر، دماوند و فیروزکوه در استان تهران، داراب و مرودشت در استان فارس، بانه و سقز در استان کردستان، بروجرد در استان لرستان، دلیجان در استان مرکزی می شود.

تمام مسافرانی که از قبل به شهرهای قرمز و نارنجی جدید سفر کرده اند، باید در مدت ۷۲ ساعت به مبدا خود برگشته در غیر این صورت جریمه خواهند شد .

همچنین در اطلاعیه شماره (۶) کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آمده است: مسافرت از شهرهای نارنجی و قرمز به کلیه شهرهای کشور و ورود  افراد غیر ساکن  با خودروهای شخصی به شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز، ممنوع و مسافرت با وسائط نقلیه هوایی، ریلی و حمل و نقل عمومی  بین شهرها تابع  ضوابط اعلامی  وزارت بهداشت است :

 بر اساس این اطلاعیه، منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد ادامه دارد و از مردم دعوت شده است از برگزاری دورهمی خانوادگی و هرگونه سفر و ترددهای غیرضروری به شدت خودداری کنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code