رپورتاژ خبری؛
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۱۱:۳۶ چاپ
خدمات دکوراسیون داخلی شرکت دکورچوب

گیل خبر/ شرکت دکورچوب با بیش از 5 دهه فعالیت مستمر و پویا، هم اکنون در زمره شرکت های برتر و شناخته شده در زمینه فروش کاغذ دیواری، پارکت لمینت و قرنیز محسوب می شود، این شرکت همواره در تلاش بوده است تا با ارائه محصولات باکیفیت اعتماد مشتریان که عالی ترین معیار موفقیت هر کسب و کاری محسوب می شود را جلب کند و رسالت خود را به سرانجام برساند؛ تیم مدیریتی این شرکت متشکل از جمعی از جوانان خوشفکر بوده که می کوشند با کسب تجارب جدید روز به روز در جهت کسب موفقیت های بیشتر و بلند پروازانه تر گام بردارند.

تولید محصولاتی همچنون کاغذ دیواری و لمینت در چین و بسیاری از کشورهای اروپایی از سابقه طولانی برخوردار است، این درحالیست که تولیدات داخلی در این زمینه بتازگی توانسته کیفیت خود را در برخی موارد به محصولات روز دنیا نزدیک کند؛ براین اساس اتکای صددرصدی به تولید داخلی در این مقوله هم به لحاظ کمیت و هم از نظر کیفیت پاسخگوی نیازهای داخلی نخواهد بود.

ارتباط با تولیدکنندگان خارجی 

شرکت دکورچوب با برقراری ارتباط مستمر و سازنده با تولیدکنندگان خارجی از یک سو توانسته در جهت رفع نیازمندی های بازار داخلی گام های اساسی بردارد و از سویی دیگر رضایت مشتریان را با افزایش تنوع کالایی افزایش دهد. کالاهای وارداتی این شرکت اغلب شامل انواع کاغذ دیواری و پارکت لمینت می باشد که مبدأ آن اساساً تولیدکنندگان چینی هستند. این شرکت بدلیل احساس دینی که به مصرف کنندگان داخلی در خود احساس می کند در انتخاب و واردات کالا بشدت وسواس بوده و کیفیت را از شروط اساسی انتخاب خود می داند.

از سویی دیگر شرکت های کوچک متعددی با سرمایه های اغلب اندک در سال های اخیر سعی به ورود به این کسب و کار پر سود کرده اند و تلاش کرده اند تا با خرید ماشین آلات روز دنیا در برخی محصولات دست به بومی سازی بزنند اما یکی از چالش هایی که اغلب این شرکت ها با آن روبرو بوده اند همواره عدم اعتماد مشتریان به تولیدات داخلی است.

درواقع بسیاری از خریداران ترجیح می دهند با پرداخت هزینه های بیشتر کالاهای خارجی بخرند چراکه به محصولات ایرانی چندان اعتقادی ندارند. شرکت دکورچوب در این زمینه کوشش کرده است تا در کنار معرفی محصولات خارجی نمونه های ایرانی را به مشتریان ارائه دهد و خریداران را با مزیت های رقابتی این کالاها آشنا کنند.

به نقل سایت دکورچوب در رابطه با پارکت لمینت: در بازار دکوراسیون اگر سری بزنید با ده ها برند مختلف پارکت لمینت روبرو می شوید، اما به شکل کلی برندهای موجود که هنگام خرید با آن مواجه می شوید در چهار دسته چینی، ایرانی، اروپایی و ترکیه ای هستند.

همکاری در فروش با تولیدکنندگان داخل کشور

رسالت دیگر شرکت دکورچوب ایجاد ارتباطی تنگانگ بین تولیدکنندگان داخلی که در زمینه کاغذ دیواری، پارکت لمینت، قرنیز و ابزارآلات و پوستر دیواری در حال فعالیت هستند با مصرف کنندگان است. بدیهی ست یکی از دغدغه های تولیدکنندگان دسترسی به بازار و مشتریان بالاقوه می باشد که شرکت دکورچوب با در اختیار داشتن مجموعه ای از بازاریابان حرفه ای در سراسر ایران، توزیع کنندگان عمده و مویرگی توانسته ارتباطی قوی بین مصرف کنندگان نهایی و تولیدکنندگان را به بهترین نحو شکل دهد. انجام چنین رسالتی هم برای بخش تولیدکننده که نیازمند یافتن جامعه هدف و در نهایت فروش کالا و خدمات خود می باشد و هم مصرف کنندگان که به دنبال یافتن کالاهای ضروری با بهترین قیمت هستند حائز اهمیت است.

همانگونه که می دانید روش های بازاریابی و فروش در سال های اخیر دستخوش تغییراتی نه چندان کوچک شده است. در عصر حاضر فضای مجازی یکی از مدخل های اصلی معرفی و فروش محسوب می شود و جا ماندن از این قافله به معنای از دست دادن خیل عظیمی از موقعیت های فروش و مصرف کنندگان بالقوه است. بنابراین هر کسب و کاری برای کسب موفقیت لازم است بخشی از تمرکز خود را به این فضا معطوف کند.

دکورچوب با راه اندازی وب سایت اختصاصی خود توانسته در کنار روش های شناخته شده در فضای مجازی نیز اقدام به معرفی محصولات خود کند و فرآیند خرید را برای مشتریان سهل الوصول تر از پیش کرده است. همچنین دکورچوب کوشیده با فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی خریدی آسان را برای مشتریانی که در فضاهای مجازی فعال هستند و از این طریق اقدام به خرید کالا می کنند را کسب کند.

صنعت دکوراسیون داخلی به طور کلی یکی از حوزه هایی ست که قابلیت های فراوانی برای ایجاد اشتغال بیشتر جوانان را دارد. درواقع با رونق این بخش تعداد زیادی از افراد در بخش تولید، فروش و توزیع و درنهایت نصب و خدمات پس از فروش مشغول به فعالیت خواهند شد.

فعالیت در زمینه اشتغال زایی در حوزه دکوراسیون داخلی

نمی توان فعالیت های شرکت دکورچوب در جهت اشتغال زایی چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم را انکار کرد. این شرکت هم اکنون در سراسر ایران دارای نمایندگی رسمی و انحصاری می باشد و از این رو گامی هر چند کوچک در جهت اشتغال زایی جوانان به خصوص در شهرها و استان هایی که بیکاری عمده ترین دغدغه افراد است برداشته است و امید دارد ضمن گسترش فعالیت های خود در زمینه توسعه این بخش نیز به صورت چشمگیرتری به فعالیت خود ادامه دهد.

افزایش اطلاعات عمومی درموضوعات مربوط به دکوراسیون

مشکل بسیاری از افراد در زمینه انتخاب و خرید اقلامی مشابه پارکت لمینت و قرنیز مربوط به دانش ناکافی عامه مردم از مسائل و اصول دکوراسیون داخلی و ملزومات آن است، چه بسا این عدم شناخت و دانش کم منجر به هدررفت منابع مالی خانواده ها از طریق خرید اقلام نامناسب و غیر ضرور می شود. به همین دلیل شرکت دکورچوب علاوه بر واردات و فروش کاغذ دیواری، پارکت لمینت، قرنیز و پوستر دیواری در زمینه افزایش آگاهی افراد جامعه در حوزه دکوراسیون داخلی نیز احساس دین می کند و از طریق راه اندازی سایت مجله دکورچوب سعی می کند جامعه را با اصول هنر دکوراسیون داخلی، شناخت جدیدترین متدهای معماری داخلی، شناخت فناوری و مصالح نوین در این زمینه یاری رساند.

مجله دکورچوب درواقع مجموعه ای جامع از انواع مقالات و هر آنچه که برای دکوراسیون داخلی به آن نیاز خواهید داشت می باشد. بنابراین مطالعه و پیگیری مقالات مجله دکورچوب به همه دوستداران دکوراسیون داخلی توصیه می شود. 

سایت دکورچوب: https://decorchoob.com

مجله دکورچوب: https://mag.decorchoob.com