گیل خبر/ هیات مدیره داماش نوین گیلان در بیانیه ای از احیای این تیم و حضور در مسابقات لیگ دسته سوم خبر داد. 

در این بیانیه آمده است:


به مناسبت مبعث پیامبر گرامی اسلام نخستین جلسه هیات مدیره باشگاه داماش گیلان برای زنده نگاه داشتن این میراث گرانبهای مردم گیلان با حضور مالک و اعضای هیأت مدیره باشگاه داماش گیلان تشکیل شد.

داماش در سالیان اخیر توانسته تاثیر فزآینده‌ای بر روی ورزش گیلان بگذارد و در این راه با ناملایمات زیادی روبرو شده است اما همچنان نام داماش در دل هواداران این تیم زنده مانده است.

اشک‌ها و لبخندهای هواداران داماش بر روی سکوها نشان از یادگاری است که این میراث جاویدان بر روی دل های تیفوسی‌های این باشگاه گذاشته است که در همه حال یار و یاور این تیم بودند.

اتفاقات فصل گذشته به گونه‌ای رقم خرد که دل تمام هواداران این تیم را آکانده از غم و اندوه کرد و مالک و اعضای هیأت مدیره این تیم را بر آن داشت تا گامی کوچک را برای کمک به این تیم بردارند.

در نخستین جلسه باشگاه داماش گیلان با اعضای جدید، گزینه های مدیرعاملی برای این باشگاه مطرح شدند و مقرر گردید با توجه به نزدیک بودن زمان مرحله دوم لیگ دسته سوم در جلسه آینده که در روز جمعه برگزار می شود در مورد مدیر عامل و سرمربی باشگاه تصمیم گیری شود و تمرینات تیم در اوایل هفته آینده پس از مشخص شدن سرمربی تیم آغاز می شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code