پیش بینی هواشناسی؛
۱۳۹۹/۱۲/۱۱ ۰۹:۱۳ چاپ

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: از امروز دوشنبه با نفوذ سامانه ناپایدار به منطقه در استان شاهد بارندگی، وزش باد و کاهش دمای بین سه تا ۶ درجه ای خواهیم بود.

گیل خبر/ به نقل از ایرنا؛ شبنم هادی نژاد افزود : بر اساس نقشه های هواشناسی طی این مدت بارش ها در ارتفاعات به صورت برف پراکنده خواهد بود؛ ضمن آنکه از عصر امروز تا سه شنبه بارندگی و وزش باد در بعضی نقاط به صورت موقتی شدید می شود.

وی تصریح کرد:  از عصر سه شنبه تا چهارشنبه شب کاهش ناپایداری و قطع بارش ها خواهیم داشت و دوباره از اواخر وقت چهارشنبه سامانه بارشی و سرد دیگری به منطقه نفوذ می کند که طی پنجشنبه تا روز جمعه بارندگی و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف داریم.

وی همچنین آسمان استان را برای روز دوشنبه کمی تا نیمه ابری، کاهش نسبی دما، بتدریج افزایش ابر، وزش باد و بعضی نقاط بارندگی موقتی شدید  و ارتفاعات بارش برف پراکنده و برای روز سه شنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری و مه آلود، وزش باد و بعضی نقاط بارندگی (موقتی شدید) ارتفاعات بارش برف پراکنده و اواخر وقت کاهش ناپایداری پیش بینی می شود.

هادی نژاد حداکثر و حداقل دما استان طی ۲۴ ساعت گذشته را به ترتیب مربوط به رودبار با ۲۰ درجه سانتیگراد و دیلمان با یک درجه بالای صفر عنوان کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: دمای رشت نیز طی شبانه روز گذشته بین شش تا ۱۶ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.