طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد؛
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۰۰:۰۲ چاپ

طی حکمی از سوی فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد؛ مدیر کل جدید امور اقتصادی و دارایی استان گیلان منصوب شد.

گیل خبر/ طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد، “علیرضا نوروزی بهمبری” مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان شد.

فرهاد دژپسند در این حکم، با اشاره به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده نوروزی و پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد برای انتصاب وی، مواردی چون “پیگیری و اجرای سیاست ها و خط مشی های اقتصادی و مالی کشور”، “اعمال نظارت بر امور مالی و عملکرد ذیحسابان” و “پیگیری بهبود مستمر محیط کسب و کار در سطح استان گیلان” را بعنوان برخی اولویت های کاری نوروزی تعیین کرده است.
بر این اساس، “پیگیری امور مولد سازی و دارایی های دولت”، “راهبری و مدیریت مرکز خدمات سرمایه گذاری و تهیه نقشه راه تامین مالی خارجی” و “پیگیری وصول و ارائه گزارش عملکرد درآمد های استان” از جمله دیگر اولویت های کاری مدیر کل جدید امور اقتصادی و دارایی استان گیلان است.
همچنین، “همکاری و هماهنگی با سازمان ها و واحد های اجرایی استان در پیشبرد اهداف و برنامه های وزارت امور اقتصادی و دارایی” دیگر اولویت تعیین شده از سوی دکتر دژپسند برای مدیر کل جدید است.
در خاتمه حکم انتصاب “علیرضا نوروزی بهمبری” می خوانیم: امید است با اتکال به خداوند متعال، ضمن هماهنگی با واحد های ستادی و استانی در انجام وظایف و مسئولیت های قانونی خویش با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در خدمت به جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران موفق و موید باشید.
گفتنی است، “علیرضا نوروزی بهمبری” فارغ التحصیل کارشناسی ارشد برنامه ریزی سیستم های اقتصادی از دانشگاه شیراز و کارشناسی اقتصاد نظری از دانشگاه شهید بهشتی است.
از جمله سوابق شغلی نوروزی “مدیر کلی امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل و معاونت امور اقتصادی همین اداره کل” و نیز “ریاست گروه امور اقتصادی معاونت برنامه ریزی استانداری گیلان” قابل ذکر است.