رجایی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری لنگرود؛
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۲۳:۰۰ چاپ

شهردار لنگرود گفت: طی ۴ سال اخیر شهرداری لنگرود در سطح استان پرچمدار بوده و بیشترین پروژه های عمرانی را اجرایی کرده است.

گیل خبر/ مهدی رجایی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری لنگرود با قدردانی از اعضای شورا اظهار کرد: تمام کارهای انجام شده با یاری پرسنل شهرداری و همیاری اعضای شورا صورت گرفته است.

شهردار لنگرود با بیان اینکه طی ۴ سال اخیر شهرداری لنگرود در سطح استان پرچمدار بوده و بیشترین پروژه های عمرانی را اجرایی کرده، یادآور شد: در دهه فجر امسال نیز ۴۰ عنوان پروژه با اعتباری افزون بر ۱۴ میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی با اشاره به پروژه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت شهرداری نسبت به افتتاح پروژه کنارگذر با حضور استاندار ابراز امیدواری کرد و افزود: در کنار افتتاح کارخانه کمپوست، احداث یک خیابان جدید در جریان است و پروژه های بلندمدت دیگری نیز در برنامه داریم.

رجایی با اشاره به لوله گذاری آبهای سطحی به عنوان یک پروژه میان مدت، افزود: لنگرود در گذشته همواره آبگرفتگی را تجربه می کرد که با تدوین طرح جامع جمع آوری آبهای سطحی بیش از ۵۰ درصد طرح اجرایی شده است.

شهردار لنگرود با اشاره به اجرای پروژه پیاده راه سازی در چند نقطه مختلف شهر اظهار کرد: دیواره سازی رودخانه، محوطه سازی پل خشتی، آسفالت کوچه و خیابان ها، نصب روشنایی معابر از دیگر برنامه ها بوده است.

وی با اشاره به نصب المان شهید نورانی، پیاده روسازی و احداث فضای سبز پارک حاشیه ای در جاده چمخاله، گفت: پروژه های خدمات شهری نظیر رنگ آمیزی و نقاشی دیوارها در کنار پروژه های عمرانی اجرایی شده است.

رجایی با بیان اینکه گیلان از کمبود فضای سبز رنج می برد، افزود: شهردادی لنگرود به دنبال توسعه فضای سبز است.

وی با بیان اینکه شهر لنگرود بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ تن زباله تولید می کند، افزود: یکی از کارهای بزرگ شهرداری حمل زباله های قدیمی دپو شده در کنار تالاب به مرکز دفن اصلی بوده است.

شهردار لنگرود با بیان اینکه محیط زیست برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: دادگستری در پی این اقدام از شهرداری لنگرود قدردانی کرده است.

رجایی با بیان اینکه تا دی ماه بودجه ۶۳ میلیارد تومانی شهرداری محقق شده‌است، افزود: به دنبال افزایش آن تا ۹۰ میلیارد تومان هستیم.