نماینده مردم رشت در مجلس گفت: دولت در اجرای قانون تامین کالاهای اساسی کوتاهی می‌کند و متاسفانه هیچ نظارتی در اجرای قانون مذکور نیست و همین امر سبب افزایش فشار بیش از حد به اقشار کم درآمد شده است.

گیل خبر/ به گزارش ایسنا، جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور و رئیس مجلس گفت: قانون تامین کالاهای اساسی طی مدت زمان طولانی در قوه مقننه به تصویب رسید، اما دولت در اجرای آن کوتاهی می‌کند. متاسفانه هیچ نظارتی در اجرای قانون مذکور نیست و همین امر سبب افزایش فشار بیش از حد به اقشار کم درآمد شده است.

وی ضمن تشکر از فعالیت‌های رئیس قوه قضائیه در مبارزه با فساد افزود: قطعاً راه پیش روی قوه قضائیه خوب است. باید یادآور شد مبارزه با فساد به تنهایی نمی‌تواند، محقق شود.

کوچکی نژاد در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تامین نهاده‌های دامی و کود، را به عنوان یکی از نیازهای اصلی کشاورزان نام برد گفت: امروزه با کمبود شدید در موارد یاد شده مواجه هستیم.

کوچکی‌نژاد در پایان در تذکری خطاب به وزیر صمت در مورد گرانی مسکن در گیلان انتقاد کرد و گفت: متأسفانه به دلیل اعمال سیاست‌های غلط، مصالح ساختمانی در گیلان گران است و همین موضوع سبب افزایش قیمت مسکن در استان شده که نیازمند رسیدگی است.