یک ورزشی نویس در فضای مجازی ادعا کرد پزشکان بدون اجازه خانواده علی انصاریان او را از دستگاه جدا کردند که این ادعا واکنش تند یکی از پزشکان معالج را در پی داشت.

گیل خبر/ به نقل از وقایع روز؛ غروب دیروز در هیاهوی بازی استقلال و نساجی و در حالی که همه تیم های لیگ برتری با یاد علی انصاریان به میدان رفتند، یک ورزشی نویس که رابطه خوبی با علی انصاریان داشت، در صفحه شخصی خود ادعا کرد نحوه مرگ علی مشکوک و اعلام خبر درگذشت او با سناریو قبلی همراه بود!

غروب دیروز بود که یک ورزشی نویس در فضای مجازی از یکی از پزشکان معالج علی انصاریان گلایه کرد و در صفحه شخصی خود نوشت در حالی که خانواده انصاریان بی خبر بودند و چشم به درمان های جدید داشتند، یکی از پزشکان معالج، هیچ پزشکی را به بالین بیمار راه نمی داد و در نهایت هم این پزشک بدون رضایت خانواده انصاریان دستگاه و اکسیژن را قطع کرد. اما در ادامه این ماجرا خبر می رسد یکی از پزشکان معالج اعلام کرده از این شخص بابت این اتهامی که به او و تیم پزشکی زده شکایت می کند.

شایعات پیرامون روز آخر زندگی علی انصاریان زیاد است و روایت های عجیبی از اتفاقاتی که در چند ساعت آخر رخ داد، به گوش می رسد. دوستان علی انصاریان هم که از فوت او شوکه هستند، بعضا از روی ناراحتی مواردی را مطرح می کنند که می تواند پیگیری حقوقی داشته باشد.

خبرنگاری که دیروز در فضای مجازی نوشت: «آنها حتی به خانواده اش هم خبر ندادند که چه اتفاقی افتاده و در حالی که ما هنوز امیدوار بودیم پزشکان جان رفیق مان را نجات بدهند، بدون اجازه مادر و برادر علی، اکسیژن را قطع کردند و به رسانه ها خبر دادند علی فوت کرده است» دو دهه سابقه ورزشی نویسی دارد و از دوستان صمیمی علی انصاریان بود. حالا گفته می شود یکی از اعضای تیم پزشکی اعلام کرده قطعا از این شخص و تمام کسانی که به این شایعه دامن بزنند، شکایت خواهد کرد.

همچنین آرش ظلی پور، خبرنگار ورزشی دهه 70 و 80 که از ده سال گذشته به این طرف وارد کار اجرا شده و رفاقت دیرینه ای با علی انصاریان و مهرداد میناوند داشت، بعد از فوت انصاریان در لایو کوتاهی که از خود منتشر کرد، گریان می پرسید چرا انصاریان و میناوند در بیمارستان مسیح دانشوری بستری نشدند و چرا به پزشک متخصص عفونی مراجعه نکردند. آرش ظلی پور که از ناراحتی اشک می ریخت، اشاره ای هم به دیدار ناگهانی عادل فردوسی پور و پرویز پرستویی در جشنواره کرد و گفت: لطفا این شکلی یکدیگر را در آغوش نگیرید، هر اتفاق تلخی برای شما رخ بدهد، مردم را عزادار می کند.

واقعیت این است که خیلی ها از این اتفاق شوکه شده اند و شاید لا به لای غم و اندوه خود حرف هایی بزنند که احساسی باشد اما برخی اظهارنظرهای پزشکان هم به شایعات دامن می زند و باعث بروز سوتفاهم های تازه می شود. امروز یکی از پزشکان معالج میناوند و انصاریان ادعا کرد مهرداد حتی آن دارویی که او گفته بود بخورد را مصرف نکرد. این پزشک مدعی شد همسر میناوند هم به کرونا مبتلا شده بود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code