فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۲۲:۳۴ چاپ

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف تبانی ۲۳ میلیارد ریالی در تنظیم قرارداد اجرای یک پروژه پیمانکاری در شهرستان رشت خبر داد.

گیل خبر/ فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف تبانی ۲۳ میلیارد ریالی در تنظیم قرارداد اجرای یک پروژه پیمانکاری در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: کارآگاهان مبارزه با جرایم پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تبانی در تنظیم قرارداد اجرای یک پروژه پیمانکاری در شهرستان رشت، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی و تشکیل پرونده، با بررسی‌های صورت گرفته بر روی اسناد این قرارداد صحت موضوع برای پلیس محرز شد، افزود: با تحقیقات کارآگاهان تحت نظارت مرجع قضائی مشخص شد که مسئول و متصدیان مربوطه باعدم استعلام بهاء و برگزاری مناقصه و تشریفات قانونی در اجرای صحیح پروژه، موجب ضرر مالی ۲۳ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی در اجرای یک پروژه دولتی شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به دستگیری ۳ متهم ۴۰.۴۱ و ۴۳ساله در خصوص این پرونده بیان داشت: متهمان به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با تاکید بر عزم راسخ پلیس و دستگاه قضائی در مبارزه با جرایم اقتصادی از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.