زن و شوهر کلاهبردار که در ۵ استان دست به جمع آوری ثروت زده بودند به دام قانون گرفتار شدند.

گیل خبر/ به نقل از رکنا؛ جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری فردی که با سوء استفاده از اعتماد شهروندان، ۲۶ میلیارد ریال با همکاری همسرش کلاهبرداری کرده بود در “لارستان” خبر داد.

سردار “یوسف ملک‌زاده”‌ اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب مبنی بر اینکه تعدادی از شهروندان در فضای مجازی با وعده‌های خرید لوازم خانگی مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند که بررسی موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی “لارستان” قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی “لارستان” در بررسی‌های اولیه مطلع شدند فردی ناشناس با وعده های فروش لوازم خانگی به صورت اینترنتی از ۲۵ نفر شهروند در استان‌های مازندران، گیلان، بوشهر، تهران و کرج مبلغ ۲۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان عنوان داشت: ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را در یکی از محله‌های این شهرستان شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار “ملک‌زاده” با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی با وعده فروش لوازم خانگی اقرار کرد، گفت: این کلاهبردار سابقه‌دار حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code