درحالی‌که فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ امروز از تغییر زمان طرح محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۱:۳۰ خبر داد، رئیس مرکز اطلاع رسانی وارتباطات ناجا ساعتی پیش اعلام کرد: ساعت محدودیت‌های تردد شبانه همچنان از ۲۱ تا ۴ صبح است و تغییری نکرده است.

گیل خبر/  به نقل از فارس، سرهنگ سیداحمد خسروی رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا در خصوص ساعت اعمال محدودیت تردد شبانه اظهار داشت: بنا بر مصوبات ستاد ملی کرونا، ساعت اجرای محدودیت تردد شبانه از ۲۱ تا ۴ صبح بوده و تغییری نداشته است.

صحبت  رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا درباره عدم تغییر ساعت اعمال محدودیت تردد شبانه در حالی است که دکتر علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز امروز از تغییر ساعت اجرای محدودیت های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح به ساعت ۲۱ تا ۳ صبح خبر داد و گفت: تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در همه شهرهای کشور ممنوع است.

رئیسی از ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد (تاکنون زمان طرح تردد شبانه از ۲۱ تا ۴ صبح بود) در همه شهرهای کشور خبر داد. او گفت: منع تردد شبانه در تمام شهرها صرف نظر از اینکه چه رنگی داشته باشند، اجرا می شود. به عبارتی محدودیت تردد از ۹ شب تا ۳ صبح اجرا می شود. این منع تردد در تمام شهرها برقرار است.

گفتنی است جریمه تردد شبانه ۲۰۰ هزار تومان است.