فرماندار شهرستان رشت گفت: با افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر امسال برای ۷۸۲ نفر شغل ایجاد می شود.

گیل خبر/ به گزارش ایرنا، علی فتح اللهی روز شنبه در نشست خبری آنلاین با محوریت دهه مبارک فجر اظهار داشت: با افتتاح پروژه های دهه فجر برای ۲۴۱ نفر فرصت شغلی دائمی ( ۲۳ شغل دولتی و ۲۱۸ شغل بخش خصوصی ) برای ۵۴۱ نفر نیز فرصت شغلی موقت ایجاد می شود.

وی تعداد پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال را ۲۲۰ پروژه در بخش هایی از جمله عمران شهری، صنعت، کشاورزی، آموزشی عنوان و خاطرنشان کرد: برای افتتاح پروژه های دهه فجر امسال در مجموع ۹۱۳ میلیارد تومان شامل ۱۶۱ میلیارد تومان توسط بخش دولتی ( با ۲۰۹ پروژه )  و ۷۵۲ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی ( با ۱۱ پروژه )  هزینه شده است.

وی در ادامه با تشریح سایر برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر در  رشت اظهار داشت: برنامه میدانی رادیو انقلاب همراه با نمایشگاه و غرفه فرهنگی در بخش های مختلف از جمله "سلامت، مشاوره، صنایع دستی وکودکان" در پیاده راه فرهنگی رشت، رژه موتوری در ۱۲ بهمن از فرودگاه تا گلزار شهدا و گلباران مزار شهدا از جمله برنامه های دهه فجر امسال در این شهرستان است.

فتح اللهی ادامه داد: نواختن زنگ مدارس در شبکه شاد، پویش ختم قرآن به یاد شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی، مراسم نورافشانی ۲۱ بهمن در پیاده راه فرهنگی رشت و تکریم مادران و همسران شهدا را نیز در این ایام خواهیم داشت.

وی در ادامه با گرامیداشت فرارسیدن سالگرد پیروزیانقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی درس های بسیاری به ما آموخت لذا باید از تفکر انقلابی برای رسیدن به هدف والای خدمت به مردم بهره گیریم.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر این مطلب که برای خدمت رسانی به مردم نباید از هیچ فرصتی دریغ کرد، یادآور شد: باید با تدبیر و درایت بهترین خدمت به مردم ارایه دهیم بنابراین در خدمات رسانی به مردم نیابد غفلت و کوتاهی شود.

فردا ۱۲ بهمن آغاز دهه فجر است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code