رزمایش های سپاه رویکرد انتخاباتی ندارد / هدف ما جلب مشارکت حداکثری است

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری رزمایش سیاسی همزمان با آغاز دهه فجر، گفت: این رزمایش در ۵۰ نقطه شهر و در سه سطح برگزار می‌شود.

گیل خبر/ به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ امین یادگاری صبح پنج شنبه در نشست خبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با سه ویژگی بارز همچون مکتب اسلام، رهبری امام و همت و همراهی مردم شکل گرفت، بیان کرد: مکتب اسلام سرلوحه کار ما بوده و مکتب اهل بیت نیز برگرفته از مکتب اسلام است.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مصلی رشت، تصریح کرد: اندیشمندان و تحلیلگران سیاسی پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون پایداری و استقامت مردم و ایثارگری جوانان در جبهه‌های جنگ می‌دانند.

وی با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی برگرفته از رهبری برجسته امام خمینی و مقام معظم رهبری است، افزود: منظومه فکری رهبر معظم انقلاب نیز یک مکتب است.

یادگاری با اشاره به تأثیر انقلاب بر معادلات جهان، اضافه کرد: کسینجر درباره امام خمینی می‌گوید که ایشان غرب را با بحران برنامه ریزی مواجه کرد و مجال هر نوع اقدامی را از سیاستمداران گرفت به طوری که گویی از جای دیگر الهام می‌گرفت.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تبیین، روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه وظیفه سپاه است، گفت: تا ماه گذشته چهار رزمایش در شفت، صومعه سرا، خمام و سیاهکل با هادیان برجسته استانی که شامل اساتید سیاسی بسیج و سپاه هستند، برگزار کردیم.

برگزاری رزمایش سیاسی سپاه قدس گیلان در سه سطح

وی با بیان اینکه این رزمایش‌های سیاسی در سه سطح برگزار می‌شود، عنوان کرد: یک سطح برای عموم جامعه در مساجد است و دومین سطح برای حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و سومین سطح نیز برای اقشار بسیج برگزار می‌شود.

یادگاری با اشاره به اینکه مرحله بعدی این رزمایش‌ها ۱۲ و ۱۳ بهمن در رشت برگزار می‌شود، ادامه داد: این رزمایش با محوریت فرماندهی سپاه ناحیه رشت در ۵۰ نقطه شهر و در سه سطح برگزار می‌شود.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان هدف از برگزاری این همایش‌ها را بازخوانی گفتمان انقلاب در جامعه دانست و بیان کرد: قصد داریم در جامعه بذر نشاط و امیدآفرینی را بکاریم.

وی با اشاره به شاخصه‌های انقلابی گری مورد تاکید رهبری، افزود: پایبندی به مبانی اسلام و انقلاب، هدف گیری آرمان‌های انقلاب، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و تقوای دینی و سیاسی از جمله این شاخصه‌ها است.

یادگاری به دکترین رفتار سیاسی سپاه با توجه به منویات رهبری در زمان انتخابات اشاره کرد و گفت: عدم ورود در انتخابات به صورت مصداقی، اساس رفتار سیاسی در سپاه است.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان ادامه داد: تبیین و روشنگری و بیان شاخصه‌ها در زمان انتخابات همچون سنوات قبل در دستور کار است و رزمایش‌های سپاه رویکرد انتخاباتی ندارد.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش‌ها با رویکرد موج آفرینی در جامعه برای بازخوانی گفتمان انقلاب برگزار می‌شود بیان کرد: هدف ما جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code